ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 10 فروردين 1403
جمعه 10 فروردين 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 21 مرداد 1401     |     کد : 199232

عضو مجلس خبرگان رهبری:

ایران می‌تواند در مدت کوتاهی اسرائیل را زمین‌گیر کند

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیشرفت‌های نظامی و دفاعی کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در مدت کوتاهی اسرائیل غاصب را زمین گیر کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پیشرفت‌های نظامی و دفاعی کشورمان گفت: جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در مدت کوتاهی اسرائیل غاصب را زمین گیر کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه مراغه با بیان اینکه تهدید جمهوری اسلامی ایران از سوی صهیونیست‌ها برایشان گران تمام می‌شود، گفت: ایران اسلامی به تسلیحات پوشالی آنها جواب کوبنده دارد.

پورمحمدی با بیان اینکه ایران از نظر دفاعی و نظامی بجایی رسیده که می‌تواند صهیونیست‌ها را در کوتاه‌ترین زمان زمین‌گیر کند، گفت: تسلیم شدن صهیونیست‌ها در برابر حملات موشکی جبهه مقاومت در غزه نشانه‌های شکست اسرائیل است.

وی با اشاره به جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه و کشورهای اسلامی منطقه ابراز داشت: کشورهای حامی حقوق بشر در برابر جنایت‌ها و تسلیحات اتمی جنگی صهیونیست‌ها سکوت کرده‌اند.

وی افزود: صهیونیست‌ها در حمله اخیر به غزه برای فرار از شکست بار دیگر دست به دامن برخی کشورها از جمله مصر شده‌اند.

پورمحمدی با اشاره به جنگ ۳۳ و ۱۶ روزه حزب الله گفت: شکست‌های پی در پی صهیونیست‌ها مقابل جبهه مقاومت نشان از ضعف و شکننده بودن آنهاست.

وی سپس با بیان اینکه به سخت‌گیری دولت جمهوری آذربایجان برای برگزاری آئین‌های عزاداری امام حسین (ع) مورد انتقاد جدی ما است، گفت: مردم جمهوری آذربایجان شیعه هستند و علمای این سرزمین از مفاخر جهان اسلام هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه در طول تاریخ حکومت‌های بسیاری علیه شیعیان بپا خواسته‌اند اما چیزی جز خواری و خفت نصیب آنها نشده است، گفت: باید دولتمردان جمهوری آذربایجان به خواسته‌ها و مقدسات مردم احترام بگذارند.


نوشته شده در   جمعه 21 مرداد 1401  توسط   کاربر 1   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
 
Refresh
SecurityCode