ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 7 مهر 1403
شنبه 7 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 10 مهر 1391     |     کد : 132425

جشن بزرگ زير سايه خورشيد در مراغه برگزار شد

جشن بزرگ زير سايه خورشيد با تلاش اداره تبليغات اسلامي شهرستان مراغه و با حضور پنج تن از خدام آستان قدس رضوي در شهرستان ويژه مراغه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي، اين مراسم که در مکان امام زاده محمد(ع) شهرستان مراغه برگزار شد مديحه سرايان مراغه به خواندن مناقب امام رضا (ع) پرداختند.و شاعر اهل بيت استاد کريمي مراغه اي به خواندن شعري در خصوص امام رئوف پرداخت.

آيت الله پورمحمدي نيز به عنوان سخنران جلسه به ايراد بياناتي در خصوص مناقب و فضائل حضرت امام رضا (ع) پرداخت .

امام جمعه مراغه گفت: براي ترويج فرهنگ رضوي بايستي با بهره مندي از ابزارهاي به روز تبليغي و رسانه اي به جنگ با تبليغات مسموم دشمنان برويم.

آيت الله محمدتقي پورمحمدي، نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري، امروز در جشن زير سايه خورشيد که با حضور خادمان حرم رضوي در امامزاده محمد شهرستان مراغه برگزار شد، اظهار داشت: برگزاري جشن هاي رضوي بايستي در راستاي ارتقاي معرفت ديني و شعور معنوي عموم عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت باشد.

وي با تأکيد بر اين که اعياد مذهبي فرصت هايي براي ترويج ارزش هاي ديني و معرفي الگوهاي توحيدي به جوانان است، خاطرنشان کرد: صرف دوستداري اهل بيت کافي نيست، بايستي با شناخت راه و سيره آن بزرگواران، زندگي سعادتمند در دنيا و آخرت براي خود و ديگران ترسيم کنيم.

نماينده خبرگان رهبري ترويج فرهنگ و سيره رضوي در سطوح مختلف اجتماعي را مورد تأکيد قرار داد و گفت: اهانت به مقدسات ديني از سوي دشمنان اسلام، مسأله اي نيست که امروز واقع شده باشد، استکبار در قالب برنامه اي درازمدت به دنبال فراموشي آموزه هاي نبوي و اهل بيت در جامعه هستند.

وي وجود مرقد مطهر هشتمين اختر تابناک آسمان ولايت و امامت در ايران اسلامي را فرصتي براي ترويج ارزش هاي رضوي در جامعه دانست و گفت: ظرفيت هاي بسياري براي تبيين و ترويج آموزه هاي متعالي ائمه اطهار(ع) در ايران اسلامي وجود دارد که غفلت از اين ظرفيت ها سبب سوء استفاده دشمنان در انحراف اعتقادات اصيل ديني مردم خواهد بود


نوشته شده در   دوشنبه 10 مهر 1391  توسط   مراغه مراغه   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode