ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 7 مهر 1403
شنبه 7 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 16 خرداد 1391     |     کد : 129638

نگاه و انديشه امام راحل فراتر از مرزهاي ايران و جهان اسلام است

حجت الاسلام علي اميري گفت: نگاه و انديشه حضرت امام (ره) فراتر از مرزهاي ايران و جهان اسلام است.
به گزارش روابط عمومي اداره كل تبلغات اسلامي آذربايجان شرقي،رييس اداره تبليغات اسلامي مراغه با اشاره به اينكه انديشه، رفتار، نهضت و قيام امام (ره) نگاهي اجمالي به جهان دارد، افزود: اين آرمان ها منشوري كامل براي سير تكاملي تمامي حق طلبان جهان است.


وي با اشاره به بيداري برخي از كشورهاي اسلامي، ادامه داد: اين بيداري برگرفته از آرمان هاي حضرت امام(ره) بوده چرا كه ايشان در نهضت خود فقط آزادي و آزادمردي مردم ايران را مورد نظر قرار نداده بلكه خواهان استقلال و آزادي تمامي آزاديخواهان جهان بودند.


وي با بيان اينكه دغدغه اصلي امام راحل اجراي اصل فرامين اسلام ناب محمدي در جامعه بود، اظهار كرد: هم اكنون براي تحقق آرمان هاي امام راحل بايد به منطق، فكر، انديشه و آرمان هاي ايشان جامعه عمل بپوشانيم.


وي گفت: با توجه به اينكه امام راحل تمامي افكار و انديشه هاي خود را در وصيت نامه سياسي و عبادي خود براي جامعه به ويژه آزاديخواهان و جوانان به ارمغان گذاشته، هر شخصي در حوزه هاي مختلف جامعه مي تواند مسايل مربوطه را استخراج و با ايمان به آنها عمل كند.


وي، لازمه اصلي زنده نگه داشتن آرمان هاي امام راحل را داشتن ايمان و اعتقاد قلبي به انديشه و فكر حضرت امام خميني (ره) عنوان كرد و گفت: هر شخصي كه با ايمان به افكار و انديشه هاي ايشان توجه كند به راحتي مي تواند در هر زمان و جامعه اي از آنها استفاده كند.


رييس اداره تبليغات اسلامي مراغه گفت: به رغم اينكه نسل حاضر جامعه اسلامي از نظر زماني با امام راحل فاصله دارند اما با بسياري از انديشه هاي ايشان آشنا بوده و نهادهاي ذيربط براي آشنايي بيشتر نسل جديد با اين انديشه ها بايد آن ها را تبيين كنند.


اميري، با اشاره به فرمايش گهربار رهبر معظم انقلاب در ارتباط با امام راحل مبني بر اين كه امام يك حقيقت هميشه زنده است، افزود: انديشه هاي سياسي و الهي امام راحل، راهنمايي براي مردم و مسوولان نظام مقدس جمهوري اسلامي است. 


نوشته شده در   سه شنبه 16 خرداد 1391  توسط   مراغه مراغه   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode