ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 7 مهر 1403
شنبه 7 مهر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 12 شهريور 1390     |     کد : 123744

مهمترين راه کار مقابله با آسيبهاي اجتماعي ، تسهيل ازدواج جوانان است

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان مراغه گفت : مهمترين راه کار مقابله با آسيبهاي اجتماعي جوانان تسهيل امر ازدواج آنان است.
به گزارش روابط عمومي کل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ، حجت الاسلام اميري كه هر هفته در مصاحبه راديوئي زنده با راديو شهر مراغه شركت مي كند در مصاحبه اين هفته خود در مورد آسيبهاي اجتماعي و راههاي مقابله با آن صحبت کرد.

وي در اين باره گفت : پس از انقلاب اسلامي و حركت همگاني مردم براي تغيير بنيادين ارزش‌هاي نظام، دشمنان همواره از طريق برنامه‌هاي مختلف سعي در ايجاد اخلال در نظام برنامه‌هاي كشورمان داشته‌اند.

اميري اظهار داشت: پس از آنكه دشمنان از ادامه رابطه و مصالحه با رهبران نظام جمهوري اسلامي مأيوس شدند، به جنگ تحميلي دامن زدند كه خود مي‌توانست تضعيف نظام تا نابودي كامل هويت ديني و ملي (ايراني- اسلامي) را در بر داشته باشد. رييس اداره تبليغات اسلامي مرافه در ادامه گفت: البته در اين راه دشمن از هيچ حربه‌اي فرو نگذاشت، اما آنچه كه مسلم بود رشادت‌ها و ايثار جوانان و مردم ايران زمين به مدد عقيده و ارزش‌هايي كه از انقلاب به دست آورده بودند، مانعي بزرگ بر سر راه اهداف آنها شد و چيزي جز ناكامي و شكست در حوزه استراتژي‌هاي نظامي را براي آنها در بر نداشت و بدين ترتيب دشمن زخم خورده از شكست در حوزه‌هاي نظامي به فكر راه‌هاي پنهاني‌تر و البته كشنده‌تري براي نابودسازي نظام افتاد.

اميري اضافه كرد: در اين دوره استحاله از درون و تهي‌سازي معاني ارزشي جامعه مهم‌ترين هدف دشمن قرار گرفت و تهاجم فرهنگي و شبيخون فرهنگي از سال 1368 يعني پايان جنگ تحميلي ايران و عراق آغاز شد و از خلاء ايجاد شده از مسايل جنگ، استفاده لازم را برد.

وي گسترش روز افزون ماهواره‌ها، گسترش بي‌بندوباري و به وجود آمدن فساد فراگير در جامعه و به انحطاط كشيده شدن برخي از جوانان و گسترش روزافزون مشروبات الكلي، ايجاد گروه‌هاي غربي مانند هوي‌متال‌ها، رپ‌ها و شيطان‌پرست‌ها، تمايل به مدگرايي و... همه و همه را نشان از هدفمند بودن اين تهاجم از طرف دشمن دانست.

اميري همچنين گفت: دشمن با استفاده از روش‌هاي نرم‌افزاري فكري و تبليغي بر خلاف دوره قبل كه مردان را مورد حمله قرار داده بود قلب جامعه، يعني زنان و جوانان را هدف گرفت.

وي مهمترين راهکار را در اين زمينه تسهيل در امر ازدواج جوانان دانست و افزود : اگر ما رهنمودهاي مقام معظم رهبري را سرلوحه کارهايمان قرار دهيم و ازدواج جوانان را راحت تر کنيم در نتيجه سن ازدواج پايين آمده و جلوي بسياري از انحرافات جوانان گرفته مي شود.


نوشته شده در   شنبه 12 شهريور 1390  توسط   مراغه مراغه   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode