ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 10 آذر 1389     |     کد : 12194

42 درصد جمعيت دانش‌آموزي آذربايجان شرقي در تبريز متمركز است

رئيس اداره مشاركت‌هاي مردمي آموزش و پرورش آذربايجان شرقي گفت: بيش از 42 درصد جمعيت دانش‌آموزي استان در تبريز متمركز شده است.

 رئيس اداره مشاركت‌هاي مردمي آموزش و پرورش آذربايجان شرقي گفت: بيش از 42 درصد جمعيت دانش‌آموزي استان در تبريز متمركز شده است.
ناصر شهرياري  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبريز بر توسعه مشاركت‌هاي مردمي در ساخت و تجهيز مدارس تاكيد كرد.
رئيس اداره مشاركت‌هاي مردمي آموزش و پرورش آذربايجان شرقي با اشاره به جمعيت دانش‌آموزي شهرستان تبريز گفت: بيش از 42 درصد جمعيت دانش‌آموزي استان در تبريز متمركز شده است و از اين رو برنامه‌ريزي در مورد فعاليت‌هاي آموزش و پرورش در تبريز از اهميت خاصي برخوردار است.
شهرياري خاطرنشان كرد: شوراي آموزش و پرورش تبريز در راستاي برنامه‌ريزي براي امور آموزش و پرورش اين شهر از جايگاهي خاص برخوردار است و توجه خاصي به امور مربوط به آموزش و پرورش در تبريز داشته است.

* مصوبات شوراي آموزش و پرورش بايد حالت تخصصي به خود بگيرد
وي گفت: يكي از مسائل بسيار مهم در شوراي آموزش و پرورش شهرستان تبريز تشكيل كارگروه‌هاي تخصصي در اين شوراست تا مصوبات حالت كارشناسي به خود گيرد.
رئيس اداره مشاركت‌هاي مردمي آموزش و پرورش آذربايجان شرقي اظهار داشت: پيگيري مصوبات اين شورا مهم‌تر از تصويب آنهاست و بايد در اين زمينه نيز توجه كافي شود.

*‌نيازمند تحول در ديدگاه مردمي نسبت به مشاركت در مدارس هستيم
شهرياري با تاكيد بر افزايش مشاركت‌هاي مردمي در آموزش و پرورش تصريح كرد: نيازمند تحول در ديدگاه مردمي نسبت به مشاركت در مدارس هستيم تا روند مشاركت‌ها افزايش يابد.
رئيس اداره مشاركت‌هاي مردمي آموزش و پرورش آذربايجان شرقي گفت: جايگاه معنوي مشاركت‌هاي مردمي در امر مدرسه‌سازي بايد براساس ديدگاه اسلام و امام راحل در جامعه تبيين شود.
وي خاطرنشان كرد: امام راحل ديدگاه‌ها و فرمايشات مهمي در زمينه اجر، جايگاه مدرسه‌سازي و مشاركت در امر تعليم و تعلم دارند كه اگر اين ديدگاه‌ها در جامعه بيان شود شاهد تحولي مهم در امر مشاركت‌هاي مردمي خواهيم بود.
شهرياري يادآور شد: در حال حاضر با كمبودهايي در فضاي آموزشي شهرستان تبريز مواجه هستيم كه توسعه مشاركت‌هاي مرمي مي‌تواند زمينه تحولات بسيار باشد.


نوشته شده در   چهارشنبه 10 آذر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode