ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 28 مهر 1389     |     کد : 10484

آموزش و پرورش پيشتاز رعايت عفاف و حجاب در جامعه است

دبير شوراي آموزش و پرورش شهرستان تبريز گفت: آموزش و پرورش پيشتاز رعايت عفاف و حجاب در جامعه است و كمترين مشكلات در اين زمينه وجود دارد.

دبير شوراي آموزش و پرورش شهرستان تبريز گفت: آموزش و پرورش پيشتاز رعايت عفاف و حجاب در جامعه است و كمترين مشكلات در اين زمينه وجود دارد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، عليرضا صيادي پيش از ظهر امروز در نشست تخصصي كارگروه بانوان در فرمانداري تبريز با تاكيد بر توجه خاص مسئولان آموزش و پرورش بر موضوع بهداشت اخلاقي و جسمي از وضعيت مطلوب اخلاقي در مدارس تبريز خبرداد.
وي با بيان اينكه موفقيت‌هاي بهداشتي دستاوردهاي بزرگ در جامعه هستند، يادآور شد: اخبار مربوط به موفقيت‌هاي پزشكي در جامعه هيجان و حساسيت لازم را ايجاد نمي‌كنند در حالي كه اين امور بسيار مهم هستند.
دبير شوراي آموزش و پرورش شهرستان تبريز گفت: موفقيت‌هاي بزرگ جمهوري اسلامي در موضوعات بهداشتي و كنترل مرگ و ميرها و ارتقاي سلامت جامعه هر چند هيجان لازم در جامعه را ايجاد نمي‌كند اما در سطح جهاني توجه‌ها را به خود جلب مي‌كند چرا كه جهانيان از عظمت اين كارها مطلع هستند.
صيادي، از توجه خاص مسئولان آموزش و پرورش بر موضوع بهداشت در مدارس يادآور شد: اين مسئله در جلسات مختلف با مسئولان و مديران مدارس و در جمع‌هاي دانش‌آموز مورد توجه خاص است به نحوي كه نخستين مسئله مورد تاكيد در بازديد از مدارس دخترانه نحوه توزيع و مديريت قرص آهن در ميان دانش‌آموزان دختر است.
وي خاطرنشان كرد: نتايج اين اقدامات گسترده در زمينه بهداشت دختران در سال‌هاي آتي و در وضعيت سلامت بانوان آينده مشخص مي‌شود و آموزش و پرورش در اين راستا همكاري بي‌تكلف و خالصانه‌اي را با مركز بهداشت به عمل مي‌آورد.
دبير شوراي آموزش و پرورش شهرستان تبريز در بخش ديگري از سخنان خود به موضوع امنيت اخلاقي در مدارس دخترانه اشاره كرد و گفت: آموزش و پرورش پيشتاز رعايت عفاف و حجاب در جامعه است و كمترين مشكلات در اين زمينه وجود دارد.
وي افزود: رعايت پوشش اسلامي در مدارس از جايگاه بسيار خوبي برخوردار است و حداقل گزارش‌ها از برخي تخلفات عفاف و حجاب در مدارس ارائه مي‌شود.
صيادي همچنين از تلاش مسئولان آموزش و پرورش براي پوشش 100 درصدي دانش‌آموزان واجب‌التعليم خبر داد و گفت‌: در حالي كه نرم جهاني در اين زمينه 97 درصد است، در اكثر شهرهاي كشور و استان وضعيت پوشش تحصيلي بالاي 99 درصد است.


نوشته شده در   چهارشنبه 28 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode