ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 19 مهر 1389     |     کد : 10205

حجاب در سلامت رواني زنان بسيار تأثيرگذار است

حجت‌السلام محمد اسماعيل‌بيگي روز گذشته در همايش عفاف و حجاب به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در همدان اظهار داشت

 
به گزارش بین المللی زنان "ایونا" ، حجت‌السلام محمد اسماعيل‌بيگي روز گذشته در همايش عفاف و حجاب به مناسبت سالروز ولادت حضرت معصومه (س) در همدان اظهار داشت: هدف سازمان بسيج طلاب و روحانيون از برگزاري همايش عفاف و حجاب، توانمندسازي مربيان شبكه خوشه‌اي اجتماعي در موضوع عفاف، حجاب و مسائل حقوقي زنان است.
وي افزود: در اين راستا ارائه الگوي مداخله و مقابله با آسيب‌ها در حوزه رواني، خانوادگي، اجتماعي، اخلاقي است و همچنين تبيين مباني ديني و فلسفي پوشش در اسلام است كه به همراه پاسخگويي به شبهات حوزه مسائل زنان از طريق مربيان شبكه اجتماعي كه در واقع خواهران طلاب بسيجي‌اند كه در اين همايش‌ها حضور پيدا كرده و مطالبي را كه ياد ‌مي‌گيرند در جمع خوهران مطرح مي‌كنند.
مسئول سازمان بسيج طلاب و روحانيون نمايندگي ولي فقيه در سپاه انصارالحسين (ع) همدان ادامه داد: افتتاحيه همايش عفاف و حجاب مصادف با ولادت حضرت معصومه (س) با حضور 250 نفر از طلاب و اساتيد حوزه علميه خواهران در مدرسه فاطمه الزهرا (س) و به مدت 48 ساعت از امروز آغاز مي‌شود.
وي خاطرنشان كرد: در اين همايش دانش‌پژوهان 20 ساعت درسي را با عناوين عفاف و حجاب، نقش حجاب در سلامت رواني زنان، روش‌هاي تربيت حجاب، مباني فلسفه، پوشش در اسلام، بررسي موضوعات آيات حجاب در قرآن، پيامدهاي فيمينيسم در غرب، شيوه‌هاي پاسخگويي به شبهات، مسائل حقوقي زنان، ازدواج، تربيت زندگي و تربيت در دوران انتظار، حقوق فرزندان در مباني ديني، خانواده در فرهنگ ديني با حضور اساتيد حوزه و دانشگاه مي‌گذرانند.
اين همايش در شهرستان‌هاي همدان و تويسركان برگزار و در اختتاميه مراسم از مربيان آزمون ارزيابي گرفته مي‌شود به آنان گواهي پايان دوره اهدا مي‌شود.


نوشته شده در   دوشنبه 19 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode