ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : سه شنبه 2 مرداد 1403
سه شنبه 2 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 17 مهر 1389     |     کد : 10125

بدحجابي به عنوان يك پديده زشت اجتماعي استراتژي دشمن است

نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي گفت: بدحجابي به عنوان يك پديده زشت اجتماعي استراتژي دشمن است لذا بايد هوشيار باشيم و قدر خون شهدا را بدانيم.

 نماينده ولي فقيه در آذربايجان شرقي گفت: بدحجابي به عنوان يك پديده زشت اجتماعي استراتژي دشمن است لذا بايد هوشيار باشيم و قدر خون شهدا را بدانيم.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز, آيت الله محسن مجتهد شبستري در ديدار فرمانده و كاركنان فرماندهي انتظامي استان آذربايجان شرقي با اشاره به ترجمه آيه اي از سوره نحل به اهميت امنيت پرداخته و گفت: امنيت، آرامش خاطر و تأمين معاش سه موضوع مهم براي هر جامعه است.
وي ادامه داد: در سايه امنيت، آرامش خاطر و تأمين معاش امكانپذير خواهد بود و امنيت در رأس نعمت‌هاي خدا قرار دارد و يك موضوع حياتي است.
امام جمعه تبريز در ادامه اظهار داشت: امنيت داراي ابعاد مختلف مالي، جاني، حيثيتي و اخلاقي است و همواره پيامبران و ائمه اطهار از بعد ديني به تأمين امنيت مردم توصيه كرده و اگر افرادي بخواهند امنيت موجود را بهم بزنند به شدت مجازات خواهند شد.
وي تصريح كرد: نيروي انتظامي ضابط امنيت در جامعه بوده و بايد اقتدار اين نيرو همواره محفوظ شود تا جامعه كاملاً از امنيت برخوردار باشد و بر همكاري اين نيرو و قوه قضاييه در از بين بردن ريشه هاي جرائم و آسيب‌هاي اجتماعي تأكيد كرد.
شبستري اظهار داشت: تبريز مهد مردان متعهد و غيرتمند است بايد هوشيار باشيم كه دست دشمن در كار است لذا مبارزه جدي براي تامين امنيت عمومي واجب و ضروري است.
نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس خبرگان رهبري به هنجار شكنان به ويژه افراد بدحجاب در جامعه گفت: بدحجابي به عنوان يك پديده زشت اجتماعي استراتژي دشمن است لذا بايد هوشيار باشيم و قدر خون شهدا را بدانيم.
وي با اشاره به تأكيدات فرماندهي نيروي انتظامي كشور مبني بر برخورد با مظاهر فساد اخلاقي در جامعه گفت: برخورد فرهنگي براي مقابله با مفسدان اخلاقي كافي نيست و برخي از اين افراد بايد با زور برخورد شود.
امام جمعه تبريز افزود: متوليان مذهبي و فرهنگي جامعه با تمام توان مشغول به كار فرهنگي هستند و مقام معظم رهبري رهنمودهاي ارزشمندي را در اين زمينه مطرح فرموده‌اند.
آيت‌الله مجتهد شبستري تأكيد كرد: برخورد با مفسدان يك مطالبه عمومي در جامعه است و آحاد مردم خواستار برخورد با مظاهر فساد اخلاقي هستند.
وي، امر به معروف و نهي از منكر را رسالت همگاني مردم خواند و افزود: نيروي انتظامي در عمل به اين فريضه در مرحله فراتر از تذكر لساني كه وظيفه‌اي عمومي است رسالت مستقيم دارد.


نوشته شده در   شنبه 17 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode