ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 1 آذر 1403
پنجشنبه 1 آذر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
  برچسب شده با

برچسب شده با تبلیغ

 چالش اصلی در تبلیغ عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت‌ها و نگاه تک بعدی است

مطالب/ چالش اصلی در تبلیغ عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت‌ها و نگاه تک بعدی است

                           
       چالش اصلی در تبلیغ عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت‌ها و نگاه تک بعدی است معاون استان‌های بنیاد سپهر سازمان تبلیغات اسلامی گفت: چالش اصلی در حوزه تبلیغ کشور عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت های تبلیغی و نگاه تک بعدی و محدود به این بخش است.
چهارشنبه 3 مرداد 1403
از نقاط قوت تبلیغ سنتی تا مزایای حضور مبلغ در عرصه مجازی

مطالب/ از نقاط قوت تبلیغ سنتی تا مزایای حضور مبلغ در عرصه مجازی

                           
      از نقاط قوت تبلیغ سنتی تا مزایای حضور مبلغ در عرصه مجازی برخی با پیدایش فضای مجازی و گسترش امکانات آن، تبلیغ سنتی را کم‌کارکرد و کم‌بهره دانسته و می­‌گویند کارآیی و زمان تبلیغ سنتی گذشته و تبلیغ موفق آن است که در عرصه فضای مجازی انجام شود.
چهارشنبه 19 بهمن 1401
 وحدت حقیقت امت اسلامی برای پیروزی بر دشمنان است

مطالب/ وحدت حقیقت امت اسلامی برای پیروزی بر دشمنان است

                           
       وحدت حقیقت امت اسلامی برای پیروزی بر دشمنان است معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به مردمی شدن تبلیغ گفت: وحدت، حقیقت امت اسلامی برای پیروزی بر دشمنان است.

سه شنبه 1 تير 1400
«تبلیغ» باید مردمی‌تر شود/ پرچم مظلومیت فرهنگ را به دست گرفته‌ایم

مطالب/ «تبلیغ» باید مردمی‌تر شود/ پرچم مظلومیت فرهنگ را به دست گرفته‌ایم

                           
      «تبلیغ» باید مردمی‌تر شود/ پرچم مظلومیت فرهنگ را به دست گرفته‌ایم رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تاکید بر اینکه «تبلیغ» باید مردمی تر و اجتماعی تر شود، گفت: پرچم مظلومیت فرهنگ را باید به دست گرفت و در این مسیر عزم جدی داریم.
سه شنبه 17 تير 1399