ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : يکشنبه 11 مهر 1389     |     کد : 9998

مردان تاريخ‌ساز به شبكه 2 مي‌آيند

همزمان با شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)‌ شبكه 2 سيما از فردا مجموعه‌اي را به آنتن پخش خواهد سپرد كه در آن زندگي ائمه اطهار از ولادت تا شهادت تصوير شده است.

 همزمان با شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع)‌ شبكه 2 سيما از فردا مجموعه‌اي را به آنتن پخش خواهد سپرد كه در آن زندگي ائمه اطهار از ولادت تا شهادت تصوير شده است.
اين مجموعه را محمود معظمي كارگرداني كرده و بابك هادي‌پور هم تهيه‌كنندگي آن را به عهده داشته است. اين مجموعه ساختاري اپيزوديك دارد و در هر قسمت داستاني جداگانه درباره زندگي يكي از امامان معصوم به صورت نمايشي تلويزيوني روايت مي‌شود.
كاظم افرندنيا، حسين توشه، رضا خندان، حسن اسدي، سودابه بيضايي، اصغر نيكخواه، رضا آحادي، عليرام نورايي و سعيده عرب بازيگراني هستند كه در اين اثر نقش‌آفريني كرده‌اند.
محمود معظمي، به هنگام تصويربرداري اين مجموعه به «جام‌جم» گفته بود: تلاش شده قصه‌هايي از زندگي چهارده معصوم كه تا به حال در قالب تصوير درنيامده، به شكل جذابي جلوي دوربين برود. به اين دليل ما از تمام ظرفيت‌هاي موجود استفاده كرديم تا اثري در خور ساخته شود.
كار تصويربرداري اين مجموعه به مدت 3 ماه در لوكيشن‌هاي مختلفي در اصفهان و خور و بيابانك انجام گرفته است. در ساخت اين اثر رحيم بشارت (مدير تصويربرداري)،‌ مهرداد دادگري (صدابردار)‌، حسن اسدي (مدير توليد)،‌ حجت‌الاسلام محمدتقي انصاري (مشاور كارگردان و طراح صحنه)‌، ثمين سالك (طراح گريم)‌ و فرانك حمزه‌اي (طراح لباس)‌ همكاري كرده‌اند.
مجموعه مردان تاريخ‌ساز از فردا ـ دوشنبه ـ ساعت 23 به مدت 45 دقيقه از شبكه 2 سيما پخش مي‌شود.
موضوع اپيزودي كه فردا پخش مي شود مربوط به گوشه اي از زندگي حضرت امام جعفر صادق (ع) است.

شبكه 2« رازها» را افشا مي‌كند
همچنين مجموعه «راز» كاري از گروه فيلم و نمايش شبكه 4 سيماست كه به خاطر تقاضاي مكرر مخاطبان، از شبكه 2 سيما بازپخش مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي شبكه 2 سيما، اين برنامه با اجراي نادر طالب‌زاده با بررسي مفاهيمي درباره آخرالزمان كه در ماه مبارك رمضان از شبكه 4 سيما، پخش و با اقبال عمومي مواجه شده بود، قرار است از شبكه 2 سيما هم به نمايش درآيد.
در اين برنامه مفاهيمي درباره آخرالزمان كه در آثار مطرح داخلي و خارجي به صورت فيلم درآمده، با استفاده از حضور كارشناسان مذهبي، سينمايي و سياسي مورد بررسي قرار مي‌گيرد.
سري جديد اين برنامه با اشاره به مباحثي همچون تاريخ انقلاب، حجاب و بانكداري اسلامي قرار است از شبكه
4 سيما به صورت زنده پخش شود. در برنامه فردا موضوع «فرهنگ، انتقال فرهنگي و درك زمان» با حضور حسين صفارهرندي و حجت‌الاسلام سيدمحمد قائمي‌نيا مورد بررسي قرار مي‌گيرد. اين برنامه ساعت 15‌/‌19 به مدت 85 دقيقه پخش مي‌شود.
در روز چهارشنبه نيز فواد ايزدي «تهاجم فرهنگي، جنگ نرم، ديپلماسي عمومي و نفوذ در كشورهاي غربي» را مورد بحث و بررسي قرار مي‌دهد. اين برنامه ساعت 35‌/‌18 به مدت 95 دقيقه پخش مي‌شود.


نوشته شده در   يکشنبه 11 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode