ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 11 آبان 1390     |     کد : 27729

برند تضمين براي ورود به بازارهاي جهاني است

استاندار آذربايجان شرقي گفت: برند و نام تجاري معتبر، تضمين براي ورود به بازارهاي جهاني است.

استاندار آذربايجان شرقي: ' برند ' تضمين براي ورود به بازارهاي جهاني است 
استاندار آذربايجان شرقي گفت: 'برند' و نام تجاري معتبر، تضمين براي ورود به بازارهاي جهاني است.

' احمد عليرضابيگي ' شامگاه سه شنبه در جشنواره يك صد برند برتر اين استان اظهاركرد: ' برند ' ازجمله سرمايه هاي تجاري و اقتصادي هر كشوري است كه بالاتر از ارزش مادي قابل توجه، ارزش معنوي بالا و ماندگاري نيز دارد.

وي، با اشاره به اينكه نام تجاري سود اقتصادي به ارمغان مي آورد، افزود: برند هاي معتبر جهاني توليدكنندگاني هستند كه در شرايط سخت با اراده خاص تلاش و توانايي خود را نشان داده و تبديل به نام تجاري جهاني با توليدات كيفي شده اند.

وي گفت: صنعت و تجارت آذربايجان شرقي با تلاش خود تبديل به يك ' برند ' تجاري معتبر شده و درتوسعه اقتصادي و صنعتي كشور گامهاي مهمي را برداشته اند.

عليرضابيگي تاكيد كرد: با حمايت دولت نام آذربايجان شرقي در خارج از مرزها پرآوازه شده و به اعتبار مناسبي رسيده است.

نماينده عالي دولت در آذربايجان شرقي اظهاركرد: صنعت و اقتصاد كشور با شتاب بيشتري به پيش مي رود و به رغم محدوديت هاي ايجاد شده از جانب نظام سلطه مسير تعالي خود را با سرعت مي پيمايد.

وي گفت: محور تلاش دولت توسط نمايندگي هاي مختلف در خارج از كشور بر مبناي توسعه صنعت و پيشرفت كشوربوده و براين اساس هيات آذربايجان شرقي در هر كشوري كه فعاليت هاي اقتصادي و صنعتي انجام داده از حمايت هاي دولت بهره مند بوده است.

عليرضابيگي افزود: استقبال كشورها از هيات هاي تجاري و اقتصادي آذربايجان شرقي خوب بوده و اعتماد لازم را دارند.

وي با تاكيد بر توانمندسازي و تقويت بخش خصوصي گفت: تعهد آذربايجان شرقي براي ايجاد 163 هزار شغل در سال جاري به دليل اعتماد و با تكيه بر بخش خصوصي و صنعت محقق مي شود.

وي، افتتاح و كلنگ زني هاي عمراني، صنعتي در طول هفته را از دستاوردهاي بخش خصوصي و صنعت در جهت توسعه استان عنوان كرد و افزود: اين روند در مسير تثبيت فعاليت هاي اقتصادي صورت گرفته در آذربايجان شرقي است.

عليرضابيگي، ابراز اميدواري كرد برندهاي برتر آذربايجان شرقي بتوانند از جايگاه ايران درتجارت، صنعت و توسعه دفاع و اعتبار جهاني استان را افزايش دهند.

رييس سازمان بازرگاني استان نيز در اين جشنواره گفت: در برند، تفكر بازار گرايانه به جاي تفكر توليد گرايانه حاكم است و بر اين اساس در استان تشكيل شركت هاي بازاريابي و برند سازي مورد توجه ويژه قرار خواهد گرفت.

' صادق نجفي ' افزود: برند سازي، ايجاد رقابت مناسب بين توليد كنندگان و صادركنندگان مي باشد و توان رقابت در تجارت و اقتصاد را افزايش مي دهد.

وي، با اشاره به اينكه كشوري توسعه يافته است كه توليد بالا با كيفيت بالا داشته و توليدات آن با هزينه پايين باشد، گفت: معناي جهاد اقتصادي هم يعني جهادي كه تا پاي جان بايد ايستاد تا اقتصاد كشور به قله موفقيت برسد و اين تلاش يك ضرورت است.


نوشته شده در   چهارشنبه 11 آبان 1390  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode