ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 3 آذر 1403
شنبه 3 آذر 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
 اجتماعي
کلمه کلیدی
:
از
calendar
تا
calendar
جستجو

حجت الاسلام قمی در جمع مدیران فرهنگی شهرداری تهران:

الگوی مشارکت نهادها در فعالیت های فرهنگی باید ادامه یابد

الگوی مشارکت نهادها در فعالیت های فرهنگی باید ادامه یابد الگوی مشارکت نهادها در فعالیت های فرهنگی باید ادامه یابد
شنبه 13 مرداد 1403

ظرفیت‌های اقتصادی محصولات حلال ایرانی برای مسلمانان جهان/ رقابت کشورهای مسلمان در توسعه گردشگری حلال

ظرفیت‌های اقتصادی محصولات حلال ایرانی برای مسلمانان جهان/ رقابت کشورهای مسلمان در توسعه گردشگری حلال ظرفیت‌های اقتصادی محصولات حلال ایرانی برای مسلمانان جهان/ رقابت کشورهای مسلمان در توسعه گردشگری حلال
شنبه 13 مرداد 1403

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی:

خون‌های پاک ریخته شده هم‌چون آواری بر سر دشمنان خدا فرود می‌آید

خون‌های پاک ریخته شده هم‌چون آواری بر سر دشمنان خدا فرود می‌آید خون‌های پاک ریخته شده هم‌چون آواری بر سر دشمنان خدا فرود می‌آید
پنجشنبه 11 مرداد 1403

محققان آمریکایی:

از دست دادن عزیزان، پیری را تسریع می‌کند

 از دست دادن عزیزان، پیری را تسریع می‌کند از دست دادن عزیزان، پیری را تسریع می‌کند
سه شنبه 9 مرداد 1403

برای جلوگیری از خشونت کلامی چه باید کرد؟

برای جلوگیری از خشونت کلامی چه باید کرد؟ برای جلوگیری از خشونت کلامی چه باید کرد؟
سه شنبه 9 مرداد 1403

فرزند دین باور

 فرزند دین باور فرزند دین باور
دوشنبه 8 مرداد 1403

مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی یکی از استان های پیر کشور است

 آذربایجان شرقی یکی از استان های پیر کشور است آذربایجان شرقی یکی از استان های پیر کشور است
يکشنبه 7 مرداد 1403

کاهش ساعت کاری مراکز دولتی آذربایجان‌شرقی

کاهش ساعت کاری مراکز دولتی آذربایجان‌شرقی کاهش ساعت کاری مراکز دولتی آذربایجان‌شرقی
شنبه 6 مرداد 1403

شنیدن پیام حق در جهان

 شنیدن پیام حق در جهان شنیدن پیام حق در جهان
پنجشنبه 4 مرداد 1403

معاون استان‌های بنیاد سپهر سازمان تبلیغات اسلامی:

چالش اصلی در تبلیغ عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت‌ها و نگاه تک بعدی است

 چالش اصلی در تبلیغ عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت‌ها و نگاه تک بعدی است چالش اصلی در تبلیغ عدم ارتباط مؤثر با ظرفیت‌ها و نگاه تک بعدی است
چهارشنبه 3 مرداد 1403