ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 3 مرداد 1403
چهارشنبه 3 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 29 بهمن 1394     |     کد : 99958

پیروزی شاگردان قلعه نویی برابر سپاهان در تبریز

دیدار 2 تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر در تبریز با پیروزی 2 بر یک تراکتورسازی همراه بود.

دیدار 2 تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست و یکم لیگ برتر در تبریز با پیروزی 2 بر یک تراکتورسازی همراه بود.


به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا، دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان از ساعت 15 و 15 دقیقه در حالی در ورزشگاه یادگار امام (ره) شهر تبریز برگزار شد.
شاگردان قلعه نویی در 4 دیدار قبلی خود به پیروزی نرسیده بودند و زردپوشان سپاهان نیز برای تغییر در جایگاه خود در جدول رده بندی محکوم به پیروزی با اختلاف بیش از 2 گل بودند.
در دقیقه 11 این دیدار اشتباه خالد شفیعی مدافع تیم تراکتورسازی در دفع توپ، بازیکنان سپاهان را صاحب موقعیت گل کرد و رسول نویدکیا با پاسی که برابر دروازه خالی به وی داده شد، موفق شد اولین گل را برای تیم میهمان به ثمر برساند.
با این حال آلویز نانگ مهاجم تراکتورسازی در یک رفت و برگشت برابر دروازه سپاهانی ها موفق شد با زانوی خود گل تساوی تیم میزبان را وارد دروازه رحمان احمدی دروازه بان سپاهان کند.
با شروع نیمه دوم، بر شدت حملات تراکتورسازی افزوده شد ولی این حملات تا دقیقه 90 نتیجه ای در بر نداشت اما در دقیقه پایانی این دیدار مهدی شریفی بازیکن فصل قبل سپاهان موفق شد دروازه تیم سابق خود را گشوده و 3 امتیاز حساس را برای تیم تراکتورسازی بدست بیاورد.
تا قبل از این دیدار تیم فوتبال تراکتورسازی با 28 امتیاز در رده هشتم و تیم سپاهان با 25 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار داشتند.
براساس این گزارش 3 امتیازی که تراکتورسازی از این دیدار به دست آورد باعث شد تا قبل از پایان هفته بیست و یکم 31 امتیازی شده و به رده ششم جدول رده بندی صعود کند.
امیر قلعه نویی سرمربی تراکتورسازی تبریز تیم خود را با ترکیب محمدرضا اخباری(دروازه بان)، خالد شفیعی، شجاع خلیل زاده، محمد ایران پوریان، سعید آقایی، مهدی کیانی، آگوستو سزار، سینا عشوری، سروش رفیعی، شاهین ثاقبی(46- بختیار رحمانی) و آلویز نانگ(حاتمی-69) راهی میدان کرده بود.
وی در این دیدار و برخلاف دیدارهای گذشته از کارلوس کاردوسو، بختیار رحمانی و مهدی شریفی در ترکیب تیمش استفاده نکرده بود که حاکی از تغییری تاکتیکی در تیم تراکتورسازی است.
در سوی دیگر میدان نیز ایگور استیماچ سرمربی کروات تیم سپاهان اصفهان از رحمان احمدی(دروازه بان)، عبدالله کرمی، محمدعلی احمدی، وریا غفوری، سعید قائدی فر، علی کریمی، فوضیل موسی اف، رسول نویدکیا، محرم نویدکیا(46- محمدرضا خلعتبری)، رضا میرزایی و لوسیانو پریرا به عنوان 11 بازیکن خود استفاده کرده بود.
استیماچ نیز در این دیدار علاوه بر آنکه پاداوانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، از محمدرضا خلتعبری مهاجم زردپوشان از ابتدای این مسابقه استفاده نکرده بود که به نظر می رسد این امر ناشی از حاشیه های روزهای اخیر این بازیکن باشد. با این حال خلعتبری از ابتدای نیمه دوم به جای محرم نویدکیا وارد زمین شد.
قضاوت این دیدار را اشکان خورشیدی برعهده داشت و علیرضا ایلدروم، تورج عیوض محمدی و علی احمدی وی را در امر قضاوت یاری می رساندند؛ ناظر داوری این دیدار نیز خداداد افشاریان بود.


نوشته شده در   پنجشنبه 29 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode