ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 24 بهمن 1394     |     کد : 99693

امام جمعه بناب: کاندیداها از برنامه‌ها و عملکردهای خود بگویند و تبلیغ کنند

امام جمعه بناب گفت: بخاطر یک نفر و در رسیدن یک نفر به مسئولیت خود را خانه ویران نکنیم و کاندیداها نیز از برنامه‌ها و عملکردهای خود بگویند و تبلیغ کنند.

امام جمعه بناب گفت: بخاطر یک نفر و در رسیدن یک نفر به مسئولیت خود را خانه ویران نکنیم و کاندیداها نیز از برنامه‌ها و عملکردهای خود بگویند و تبلیغ کنند.


به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با اشاره به نزدیکی ایام برگزاری انتخابات اظهار داشت: انتخابات یک آزمون سراسری برای همه ملت است.

وی افزود: اما امتحان و آزمون شخصی که بعنوان نماینده منتخب مردم انتخاب می‌شود، چهار سال در معرض امتحان الهی قرار دارد و هزاران تکلیف متوجه اوست.

باقری‌بنابی تأکید کرد: از این رو نماینده شدن آسان نیست. نماینده مسئولیت یک شهر را برعهده دارد و کسی که رأی می آورد باید چهار سال امانتدار نظام و کشور باشد.

وی در این قسمت از سخنان خود به طرفداران کاندیداها نیز توصیه کرد: آنهایی که حول و حوش انتخابات فعالیت می‌کنند به عنوان پدر نصیحت می‌کنم که بخاطر یک نفر و در رسیدن یک نفر به مسئولیت خود را خانه ویران نکنیم و کاندیداها نیز از برنامه‌ها و عملکردهای خود بگویند و تبلیغ کنند.

امام جمعه بناب تصریح کرد: کاندیداهای به حریم دیگران متعرض نشوند. با حیثیت و آبروی دیگران بازی نکنند. خارج از وظایف قانونی و توانایی یک نماینده به مردم قول ندهند، چرا که وظیفه اصلی یک نماینده مجلس قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون است که متأسفانه امروز این وظیفه تحت الشعاع واقع شده است.

باقری‌بنابی خاطرنشان کرد: اگر نماینده‌ای در توان دارد که بیشتر کار کند به مردم بگوید برای مشکلات کشاورزان، اشتغال جوانان و ازدواج آنها چه برنامه‌هایی دارد.

وی ادامه داد: کاندیداها سعی کنند ضمن پرهیز از تخریب به یکدیگر ناسزا نگویند و توضیح دهند که برای سر و سامان دادن به اقتصاد کشور مخصوصاً اقتصاد مدنظر مقام معظم رهبری و مهم‌تر از آن برای ایجاد اتحاد و برادری در بین گروه‌های مختلف مردم چقدر پایبند هستند و اینها به خون شهدا و انقلاب چقدر پایبند و حریم و حرمت قائل هستند و در قول و عمل آن را ثابت کنند و وعده های غیرعملی به مردم ندهند.

باقری‌بنابی اظهار داشت: کسانی که می خواهند به مجلس بروند بخاطر تخریب رقبا خدمات گذشته مسئولین نظام را زیرسئوال نبرند و کارهای نظام و انقلاب را ناچیز جلوه ندهند که این نهایت خیانت است و اینها تبلیغ نیستند.

خطیب جمعه شهرستان بناب ادامه داد: قانون و شرع حکم می‌کنند تخریب جایز نیست و برای بدست آوردن چند رأی بیشتر نباید بین وحدت و یکپارچگی مردم خدشه وارد شود و یا برای بدست آوردن چند رأی بیشتر روستایی را مقابل شهری و شهری را مقابل روستایی قرار ندهند. چرا که اختلاف بین مردم فتنه‌گری است و اگر با این رویه‌ها فتح و پیروزی برای یک نفر فراهم شود، خلاف شرع است.

باقری‌بنابی درادامه خطبه‌های نماز جمعه بناب ضمن تقدیر و تشکر از حضور آحاد مختلف مردم در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن شهرستان بناب گفت: مردم با حضور خود عملاً نشان دادند که علیرغم تحمل هزاران هزار مشکل همچنان به نظام، انقلاب اسلامی و رهبری وفادار هستند.

وی با تأکید بر اینکه حضور حماسی مردم ایران برای دشمنان نظام پیام‌های بزرگی دارد، گفت: مردم به وظیفه خود عمل کردند و الآن وظیفه دولت و دولت‌هاست که باید به وظیفه خود نسبت به مردم عمل کنند و تشکر دولتمردان از مردم خدمت به وضع معیشتی و رفاهی مردم است و خواسته مقام معظم رهبری نیز این است که باید به این مردم تکیه کرد. باید به این ملد و این را بدانیم که آمریکا برای همیشه با ما دشمن است و نباید به خنده ظاهری آنها خوش بین بود.

امام جمعه بناب تأکید کرد: باید بدانیم که اینها همیشه دشمن بوده‌اند و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری با انجام و اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور به درون تکیه کنیم.


نوشته شده در   شنبه 24 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode