ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 بهمن 1394     |     کد : 99680

امام جمعه میانه: ملت ایران در پای صندوق های رای مشتی کوبنده تر بر دهان یاوه گویان خواهند زد

امام جمعه میانه گفت: ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند با حضور با شکوه و انتخاب افراد اصلح مشتی کوبنده تر از راهپیمایی 22 بهمن بر دهان یاوه گویان خواهند زد.

امام جمعه میانه گفت: ملت ایران در انتخابات هفتم اسفند با حضور با شکوه و انتخاب افراد اصلح مشتی کوبنده تر از راهپیمایی 22 بهمن بر دهان یاوه گویان خواهند زد.



به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا حامدی در خطبه های نماز جمعه این هفته میانه با تقدیر از حضور شکوهمند و بی نظیر مردم میانه و خلق حماسه ای ماندگار در راهپیمایی 22 بهمن، افزود: این حضور پرشور توطئه های دشمنان را خنثی کرد.
وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم، تجدید میثاق و بیعتی دوباره با آرمان های مقدس شهدا، امام شهدا و اثبات پشتیبانی از ولایت فقیه بود ، افزود: ملت موقعیت شناس و بصیر ایران بار دیگر با حضور در پای صندوق های رای حماسه ای دیگر را رقم خواهند زد.
امام جمعه میانه با بیان اینکه انتخاب اصلح مهمترین وظیفه مردم است، افزود: معیار و ملاک انتخاب افراد در انتخابات باید مشخص باشد و به این امر واقف باشند که رأی ندادن به منزله رفع تکلیف از خود نیست.
حجت الاسلام حامدی ضمن تبریک فرارسیدن روز 25 بهمن، به عنوان سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، یاد و خاطره شهدای حرم را گرامی داشت و اظهارکرد: پشتیبانی عملی از ولایت فقیه از ویژگی های بارز شهدای اهل حرم و دیگر شهدای نظام و اسلام است.
امام جمعه میانه بابیان اینکه مدافعان حرم اهل بیت(ع) خارج از مرزها از کیان و آرمان های این نظام و انقلاب پاسداری می کنند، افزود: جبهه مقاومت اسلامی نیازمند حمایت و پشتیبانی همه جانبه مردم بوده و این امر یک تکلیف شرعی است.
وی با اشاره به تلاش دشمنان در تغییر ماهیت و هویت نظام جمهوری اسلامی ایران و روحیه انقلابی در بین مردم و مسئولان با استفاده ازجنگ نرم، افزود: کمرنگ جلوه دادن مؤلفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی از جمله حضور مردم درصحنه های تعیین کننده ازجمله انتخابات و راهپیمایی ها از برنامه های دشمنان بود و نیازمند بصیرت و هوشیاری زیادی از جانب ملت ایران است.
حجت الاسلام حامدی بر ضرورت مطالبه گری و حق خواهی ملت ها و مسئولان نظام از سران کشورهای غربی در پای میز مذاکره تأکید کرد.
وی همچنین هوشیاری مسئولان نظام در مقابل دشمنان و پرهیز از فرصت سوزی و استفاده از حداکثر توان در خدمت به نظام و اقتصاد مقاومتی را خواستار شد.
امام جمعه میانه با اشاره به فرارسیدن 29 بهمن سالروز قیام خونین مردم تبریز علیه رژیم ستم شاهی، گفت: این قیام بزرگ به همراه قیام 19 دی سال 1356 پایه ها و ارکان طاغوت را متزلزل کرد و موجب پیروزی نهایی انقلاب اسلامی در سال 1357 شد.


نوشته شده در   جمعه 23 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode