ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 بهمن 1394     |     کد : 99677

امام جمعه آذرشهر بر تبیین دستاوردهای انقلاب برای نسل جدید تاکید کرد

امام جمعه آذرشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی ایران ، تاکید کرد: لازم است نسل های جدید انقلاب اسلامی با دستاوردهای عظیم آن و روزهای مهم و تاریخ ساز این حرکت ماندگار بیشتر آشنا شوند.

امام جمعه آذرشهر با اشاره به اهمیت و جایگاه انقلاب اسلامی ایران ، تاکید کرد: لازم است نسل های جدید انقلاب اسلامی با دستاوردهای عظیم آن و روزهای مهم و تاریخ ساز این حرکت ماندگار بیشتر آشنا شوند.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمود نور پور در خطبه های این هفته نماز جمعه آذرشهر با قدردانی از حضور باشکوه مردم این شهرستان در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: پس از گذشت 37 سال از عمر انقلاب اسلامی ، مردم شهرستان آذرشهر نشان دادند همچنان در حال و هوای 22 بهمن 1357 هستند و به انقلاب وفادارند.
وی اظهارکرد : ملت انقلابی کشورمان در هفتم اسفند ماه سال جاری با حضور پر شور و شعور خود در پای صندوق های رای به وظیفه ملی و میهنی خود عمل کرده و بار دیگر ثابت خواهند کرد که صحنه گردانان این مرز و بوم اسلامی هستند.
حجت الاسلام نور پور از نامزدهای انتخاباتی خواست قانون انتخابات را بخوبی رعایت کرده و در چهار چوب وظایف و اختیارات نمایندگی با مردم صادقانه سخن بگویند و از دادن وعده و وعیده های خارج از حوزه اختیارات و توان خود پرهیز کرده و بعد از وارد شدن به مجلس شورای اسلامی ، مطالبات قانونی مردم فراموش نکنند.
امام جمعه آذرشهر تاکیدکرد: داوطلبان نمایندگی در تبلیغات خود از سیاه نمایی پرهیز کرده و رقبای انتخاباتی خود را هم تخریب نکنند .
وی ولادت عقیله بنی هاشم زینب کبری (س) و روز پرستار را تبریک گفت و افزود: این بانوی قهرمان ، سفیر علی گونه مکتب سرخ عاشورای حسینی و قیام خونبار سید الشهدا (ع) در صحرای کربلای معلی است.
وی با یادآوری حکم تاریخی امام خمینی(ره) در مورد سلمان رشدی به واسطه اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام ، اظهارکرد: این حکم شرعی و قانونی همچنان به قوت خود باقی است و این شخص هم دیر یا زود باید به سزای عمل خود برسد.
خطیب نماز جمعه آذرشهر بر استفاده بیشتر از آثار علمی استاد شهید آیت الله مطهری تاکید کرد و گفت : در روز 29 بهمن سال 1356 مردم آذربایجان بویژه تبریز در اربعین شهدای شهر مقدس قم ، غیرت انقلابی خودشان را در برابر رژیم ستم شاهی نشان دادند .
شهرستان آذرشهر با 120 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری تبریز واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 23 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode