ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 23 بهمن 1394     |     کد : 99671

ضرورت حفظ وحدت در آستانه انتخابات/ پرستاران کار زینبی می‌کنند

امام جمعه شهرستان اسکو بر ضرورت حفظ وحدت در آستانه انتخابات تاکید کرد.

امام جمعه شهرستان اسکو بر ضرورت حفظ وحدت در آستانه انتخابات تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام‌ سعید مرادپور ظهر جمعه درخطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان اسکو اظهار داشت: در انتخابات هفتم اسفندماه باید یگانگی و وحدت و همدلی و هم‌زبانی‌ را به منعصه ظهور بگذاریم و نباید کوچک‌ترین اختلافی بین مردم و جامعه و مخصوصاً در برهه انتخابات وجود داشته باشد.

وی با تأکید بر حفظ وحدت در جامعه گفت: در صورت سستی قدرت و عظمت نمی‌ماند و دیگر نمی‌توان در برابر دشمن عرض اندام کرد.

امام جمعه اسکو به حضور گسترده مردم شهرستان اسکو در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن اشاره و اضافه کرد: حضور مردم ایران در روز ۲۲ بهمن امسال جهان را از وحدت خود به حیرت وا‌داشت.

مرادپور با اشاره به حضور مردم در صحنه های مختلف دفاع از انقلاب اسلامی یادآور شد: علیرغم همه مشکلات، مردم همواره و در برهه های مختلف در صحنه حضور داشته و به فرمان رهبری لبیک گفتند.

حجت‌الاسلام  مرادپور با بیان اینکه مردان با مشت گره‌کرده و زنان با کودک در بغل برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن آمدند و این کمال وحدت است،  ادامه داد: مردم پرچم ایران را به اهتزاز درآوردند و با یکدلی و وحدت مردم ایران «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر صهیونیسم» به جهان مخابره شد.

امام‌ جمعه اسکو در بخشی از سخنانش با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) بابیان اینکه پرستاران کار زینبی می‌کنند و سرپرستی بیماران و مریض داری در پیش خداوند متعال اجر و پاداش مضاعفی دارد افزود: جشن تولد حضرت زینب (س) باید باشکوه برگزار شود.

حجت الاسلام  مرادپور در ادامه با اشاره به صدور حكم تاریخی حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی  افزود: فتوای تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی به عنوان رهبر مسلمانان جهان دیوار امنیت را بر سر سلمان رشدی و ناشران كتاب او خراب كرد زندگی را بر آن ها تلخ كرد.

وی در خاتمه خطبه های نماز جمعه اسکو افزود: فتوای تاریخی امام در تمام جهان موجی از بیداری را در مسلمانان ایجاد كرد و موجی توفنده از امت مسلمان در مصاف با كفر پدید آمد. سلمان رشدی از لحظه صدور حكم، مخفی شد و حفاظت وی برای غرب هزینه‌های كلان داشته است.


نوشته شده در   جمعه 23 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode