ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 بهمن 1394     |     کد : 99422

امام جمعه آذرشهر: استقلال و آزادی از دستاورهای مهم انقلاب است

امام جمعه آذرشهر گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.

امام جمعه آذرشهر گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است.


حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه های نماز جمعه این هفته آذرشهر افزود: از منظر دین و قرآن آزادی و آزاد زندگی کردن حقوق مسلم و اولیه هر انسان است که جمهوری اسلامی به ملت خود هدیه داده است.
وی خاطر نشان کرد: ملت انقلابی کشورمان به رهبری امام خمینی (ره) با اهداف بلند و عالی استقلال، آزادی و جمهوی اسلامی در برابر رژیم ستم شاهی قیام کرده و حکومت اسلامی را بنیان نهادند.
امام جمعه آذرشهر افزود: 37 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و با وجود توطئه های مختلف این انقلاب به لطف خداوند، رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری و آگاهی ملت انقلابی همچنان به راه خود ادامه می دهد.
حجت الاسلام نورپور اضافه کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی کارهای بسیار بزرگی در کشور انجام یافته و اگرچه در این مدت موانع زیادی برای این حرکت عظیم ایجاد شده اما پیشرفت های چشمگیری در عمران، علم و فناوری صورت گرفته است.
امام جمعه آذرشهر یاد آوری کرد: لازم است در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، رعایت عفاف و حجاب، مبارزه جدی با مواد مخدر، استفاده صحیح و سالم از امکانات جدید و فراهم کردن معیشت بهتر مردم بیش از این کار و تلاش شود.
وی، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن را وظیفه همگانی و ملی دانست و گفت: حضور یکپارچه مردم در این همایش عظیم بیانگر وحدت و پاسداری از دستاوردهای بزرگ انقلاب است.
نورپور با اشاره به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی افزود: شرکت در این انتخابات بسیار مهم و نقش آفرین است و ملت انقلابی کشور در پای صندوق های رای با حضور گسترده خود وفاداری خود به نظام را به نمایش می گذارند.
شهرستان آذشهر با 120 هزار نفر جمعیت در کیلومتری تبریز واقع است.


نوشته شده در   جمعه 16 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode