ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 بهمن 1394     |     کد : 99419

حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در این موقعیت جهانی یک فریضه واجب است

امام جمعه بناب نیز درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تبریک جشن بزرگ ملی سی و هشتمین بهار آزادی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۵۷ شاهد انقراض رژیم ۲۵۰۰ ساله رژیم ستم شاهی بودیم.



امام جمعه بناب نیز درخطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تبریک جشن بزرگ ملی سی و هشتمین بهار آزادی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۵۷ شاهد انقراض رژیم ۲۵۰۰ ساله رژیم ستم شاهی بودیم.

حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی با بیان اینکه دوست و دشمن و همه ملت های جهان نظاره گر این هستند که بعد از گذشت ۳۷ سال از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت ایران نسبت به امام راحل(ره) و عهد و پیمان با شهیدان در چه وضعیتی قرار دارند؛ تصریح کرد: بعد از این همه فشار و تحریم و فتنه گری علیه نظام جمهوری اسلامی دشمنان وضعیت داخلی ایران را رصد می کنند که اجتماع ۲۲ بهمن و شور و شوق مردم نسبت به انقلاب و ولایت چقدر است.

وی افزود: اجتماع بزرگ ۲۲ بهمن به هیچ حزب و گروهی بستگی ندارد و عزت ملی و مصالح کشور در میان است و قطعاض حضور مردم در جشن بزرگ انقلاب در روز ۲۲ بهمن دشمنان را ناامید و دوستان را شاد خواهد کرد.

خطیب جمعه شهرستان بناب با تأکید بر اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن برای آحاد ملت یک مانور زنده در برابر هجمه های مختلف دشمنان است؛ اذعان کرد: حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن یک نوع آماده باش، همایش ملی و حرکت سراسری است و نعوذ بالله هرگونه بی تفاوتی بدوجه به نوعی نفاق و فرار از جبهه جنگ است و یک نوع کمک به خواسته دشمن محسوب می شود.

حجت الاسلام باقری بنابی از بروز تفرقه و احتلاف در جامعه مسلمانان بعنوان یک جرم بزرگ نام برد و گفت: حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در این شرایطو موقعیت جهانی یک فریضه واجب است و این حرکت به حکومت و انقلاب جهانی حضرت ولیعصر(عج) استوار خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب با اشاره به اینکه نظامی شبیه نظام جمهوری اسلامی در روی زمین وجود ندارد؛ گفت: هیچ نظام و مکتبی در روی زمین قابل قیاس با نظام جمهوری اسلامی نیست و این نظام و انقلاب روز به روز بر آوازه اش افزوده شده و به صاحب اصلی انقلاب حضرت ولیعصر(عج) نیز تحویل داده خواهد شد.

حجت الاسلام باقری بنابی با اشاره به ایستادگی شجاعانه رهبر معظم انقلاب در برابر قدرتها و استکبار جهانی تصریح کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که «من دیپلمات نیستم، من انقلابی هستم.» جمهوری اسلامی را در برابر توطئه های دشمنان بیمه کرده و روز به روز شاهد سربلندی و سرافرازی کشورمان در دنیا هستیم.

امام جمعه بناب در ادامه خطبه های نماز جمعه با اشاره به انجام موفقیت آمیز رزمایش ولایت توسط دریادلان کشورمان گفت: این مانور نشان داد که همچنان دلاور مردان این مرز و بوم در برابر تمام حرکتهای دشمنان بیدار و هوشیار هستند و آنها در این مانور آیات الهی را اجرا می کنند.


نوشته شده در   جمعه 16 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode