ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 بهمن 1394     |     کد : 99416

پرچم‌داران فتنه ۸۸ اکنون علیه شورای نگهبان هستند

امام‌جمعه شهرستان اهر گفت: پرچم‌داران فتنه ۸۸همان‌هایی بودند که با پیروی آمریکا کشور را به آشوب کشیدند و اکنون در خصوص صلاحیت‌های کاندیدا پرچم گردان مخالفت با نظر شورای نگهبان هستند.

امام‌جمعه شهرستان اهر گفت: پرچم‌داران فتنه ۸۸همان‌هایی بودند که با پیروی آمریکا کشور را به آشوب کشیدند و اکنون در خصوص صلاحیت‌های کاندیدا پرچم گردان مخالفت با نظر شورای نگهبان هستند.

 آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در خطبه‌های دشمن‌شکن نماز جمعه شهرستان اهر، بابیان اینکه انسان با آگاهی و هوشیاری کامل برای رسیدن به کمال راه راست را انتخاب کند، اظهار داشت: انسان‌هایی که به خداوند، امامت و ولایت ایمان‌دارند از جمع راست‌گویان هستند.

امام‌جمعه شهرستان اهر با اشاره به اینکه انسان اگر به راه راست هدایت شود هیچ‌گاه گمراه نخواهد شد، ادامه داد: هیچ نباید تا جایی که شرط داشته باشد آرزوی مرگ کند و اگر این شرایط لازم را برای نجات یافت آرزوی مرگ تنها راه علاج است.

حاجی‌زاده به جنایت‌های تروریست‌ها و حامیان آن‌ها نیز اشاره کرد و گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا، اسرائیل و هم‌پیمانان آن‌ها قرار یافته چه جنایت‌هایی که نکرده‌اند و در تمامی ظلم‌ها به‌جای دفاع از حقوق مظلومان از ظالمین حمایت کرده‌اند و ایران هدف خود را در این خصوص حمایت از مظلومان قرار داده که موجب خشم استکبار قرارگرفته است.

وی اهمیت جشن‌های دهه فجر را مهم خواند، افزود: خداوند، دهه فجر نعمتی به این عظمت به ملت ایران روا داشته که روزهای خوش و به‌یادماندنی را در عرصه‌های مختلف به وجود آورده که باید شاکر این‌گونه نعمات باشیم.


دشمنان چشم دیدن موفقیت های ایران را ندارند

امام‌جمعه شهرستان اهر تصریح کرد: کشورمان در طول دهه‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگی در زمینه‌های سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و علمی داشته که دشمنان حتی چشم دیدن این پیشرفت‌ها را ندارد.

آیت‌الله حاجی‌زاده بابیان اینکه کشورهای غربی با اعمال تحریم‌های اقتصادی و هسته‌ای درصدد ممانعت از پیشرفت‌های ایران اسلامی بوده‌اند، گفت: ایران باوجود تحریم‌ها حتی اندکی به خواسته‌های پلید دشمنان نظام و انقلاب سر تعظیم فرود نیاورد و در دوران همین تحریم‌های ظالمانه پیروز از میدان بیرون آمد.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه همچون انقلاب دیگر است، اضافه کرد: شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و آل سعود از محورهای راهپیمایی و اعلام خشم و انزجار ملت ایران بوده چراکه این مردم انقلابی در راهپیمایی‌های مختلف حماسه‌ای شکوهمند را می‌آفرینند.

امام‌جمعه شهرستان اهر در پایان با تأکید بر این‌که خسارت‌های فتنه سال ۸۸ هنوز جبران نشده است، خاطرنشان کرد: پرچم‌داران فتنه ۸۸ همان‌هایی بودند که با پیروی آمریکا کشور را به آشوب کشیدند و اکنون با استفاده از ملاک‌های سنجیده در خصوص صلاحیت‌های کاندیدا پرچم گردان مخالفت با نظر شورای نگهبان هستند.


نوشته شده در   جمعه 16 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode