ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 16 بهمن 1394     |     کد : 99400

امام جمعه مراغه: خدمت رسانی در هر عرصه ای ویژگی یک سرباز ولی فقیه است

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: سرباز و مطیع رهبر و آرمان های ولایت فقیه یک افتخار بوده و حضور در تمامی عرصه های خدمت گزاری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از ویژگی های بارز سربازهای ولایت فقیه است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: سرباز و مطیع رهبر و آرمان های ولایت فقیه یک افتخار بوده و حضور در تمامی عرصه های خدمت گزاری انقلاب و نظام جمهوری اسلامی از ویژگی های بارز سربازهای ولایت فقیه است.


آیت الله محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به روند آماده سازی جامعه برای برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند، افزود: شورای نگهبان به عنوان یک نهاد قانونی طبق قانون اساسی حق اظهار نظر در عرصه های شرعی و قانونی جامعه را دارد.
وی اظهار کرد: ارایه نظر در خصوص انتخابات مجلس شورای اسلامی، خبرگان رهبری و ریاست جمهوری از جمله وظایف این شورا بوده و با توجه به جایگاه مجلس خبرگان رهبری، شورای نگهبان در ارتباط با برگزاری آن نظر ویژه ای دارد.
آیت الله پورمحمدی، با اشاره به سالروز امضای حکم تحریم تنباکو، افزود: امضای این حکم و تبعیت مردم ایران از آن، نشان از نفوذ آموزه های اسلامی و جامعه روحانیت در بین مردم داشته و نمود دیگر این نفوذ نیز در زمان آغاز نهضت انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) برای همگان مشخص تر شد.
وی، گفت: اگر این نفوذ در بین جامعه تاثیر نداشت بدون شک امام خمینی (ره) نیز نمی توانستند نهضت انقلاب اسلامی را به سرمنزل برسانند.
آیت الله پورمحمدی، اظهار کرد: امام راحل در نهضت انقلاب اسلامی توانستند با تاثیر گذاری در جامعه، مردم را در ارتباط با آرمان های اسلامی و ظلم رژیم پهلوی آگاه کنند که منجر به حمایت آگاهانه مردم از این نهضت و در نهایت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.
وی گفت: اکنون نیز جامعه روحانی موظفند تاثیر گذاری خود را با توجه به آموزه های اسلامی، آرمان های امام راحل و هدایت های داهیانه رهبر معظم انقلاب در جامعه بیشتر کنند تا موجبات نشر و گسترش اسلام بیش از گذشته فراهم شود.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 16 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode