ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 12 بهمن 1394     |     کد : 99223

در جشن قرآنی نور مطرح شد؛ نباید هیچ بی‌سواد قرآنی در کشور داشته باشیم

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در سایه انقلاب اسلامی نباید هیچ بی سواد قرآنی در کشور داشته باشیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت: در سایه انقلاب اسلامی نباید هیچ بی سواد قرآنی در کشور داشته باشیم.

 حجت الاسلام حمید عظیمی عصر یکشنبه در جشن نور ویژه کنگره بزرگداشت انقلاب اسلامی اظهار داشت: کتاب قران کتاب حیات بشری و هدایت است که امیدواریم به تبع پیروزی انقلاب اسلامی هیچ بی سواد قرآنی در کشور پیدا نشود.

 وی ادامه داد: دستورات قرآنی باید همواره مورد توجه مسلمین قرار گرفته و تمامی مفاهیم آن در زندگی به کار برده شود که با توجه به عمل به همین مفاهیم بود که شاهد پیروزی انقلاب در سال ۵۷ بودیم.

عظیمی افزود: پس از پیروزی انقلاب نیز در صحنه های مختلف همین تاسی به قرآن بود که سبب شده تا هم اکنون کشور ایران عظمت خاصی در جهان بیابد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی با بیان اینکه هر روز باید شاهد افزایش فعالیت های قرآنی در کشور و به خصوص استان باشیم، افزود: باید با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و قرآنی سبب ترغیب جوانان و نوجوانان به امور قرآنی شویم چرا که تنها چنگ زدن به این قرآن است که سبب موفقیت کشور می شود.

فعالیت ۲۶۵ خانه قرآنی شهری در استان

رئیس اداره امور فرهنگی و تبلیغ تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی نیز در حاشیه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره ای به برخی از فعالیت های قرآنی سازمان گفت: برگزاری دوره های آموزشی قرآنی و اخذ آزمون از کارکنان دولتی و صدور هزار و ۲۰۰ فقره گواهی پایان دوره برای تمامی شرکت کنندگان دوره های آموزشی قرآن از این فعالیت ها بوده است.

حجت الاسلام حمید حسن جهان در ادامه با اشاره به برخی همایش های تبلیغی فرهنگی در راستای فعالیت های قرآنی نیز گفت: در این راستا می توان به برگزاری همایش قرآنی ۱۱ هزار نفری و جشنواره قرآنی ختم المرسلین اشاره کرد، همچنین برگزاری جلسات تفسیر از دیگر برنامه های قرآنی سازمان بوده است.

وی همچنین از فعالیت ۲۶۵ خانه قرآنی شهری و ۲۴۵ خانه قرآنی روستایی در استان خبر داد.


نوشته شده در   دوشنبه 12 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode