ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 9 بهمن 1394     |     کد : 99122

امام جمعه ملکان: مردم با حضور در پای صندوق های رأی وحدت را به دشمنان انقلاب نشان می دهند‎

امام جمعه ملکان با تاکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، اظهار داشت: مردم با شرکت باشکوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری وحدت و همدلی خود را به دشمنان نشان می دهند.

امام جمعه ملکان با تاکید بر ضرورت حضور گسترده مردم در پای صندوق های رای، اظهار داشت: مردم با شرکت باشکوه در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری وحدت و همدلی خود را به دشمنان نشان می دهند.


حجت الاسلام حافظ زمانی در نماز جمعه شهر ملکان افزود : حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای موجب تحکیم پایه های نظام جمهوری اسلامی و یاس و ناامیدی دشمنان است.
وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن دهه مبارک فجر ، خاطر نشان کرد :دهه فجر فرصتی برای تجدید میثاق مردم با انقلاب و آرمان های بلند امام راحل (ره) است.
امام جمعه ملکان ، دهه مبارک فجر را فرصتی ارزشمند دانست و گفت: باید دستاورد ها و برکات عظیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در این ایام، خلاقانه و هنرمندانه برای مردم تبیین و تشریح شود .
وی تاکید کرد: این موضوع باید در اولویت کاری دست اندرکاران و خدمتگزاران به مردم و انقلاب قرار گیرد.
حجت الاسلام زمانی با اشاره به برگزاری کنگره بزرگ نماز و تاکید مقام معظم رهبری برگسترش نماز در بین جوانان و نوجوانان افزود: برای ترویج اقامه نماز در بین نسل نوجوان و جوان باید از مدارس شروع کنیم .
وی گفت: با تشریح و تبیین فلسفه نماز برای دانش آموزان می توان عشق و علاقه آن ها به این فریضه دینی و سایر مسائل مذهبی را افزایش داد.
حجت الاسلام زمانی اظهار کرد: باید نوجوانان و جوانان را به حضور در مساجد و سایر مراسم مذهبی تشویق و ترغیب کنیم.
امام جمعه ملکان در بخشی دیگر از خطبه های نماز این هفته با اشاره به سفر رئیس جمهور به دوکشور ایتالیا و فرانسه آن را نشانه نیاز دولت های غربی به ایران دانست و گفت: کشور ایران با سابقه چندین هزار ساله و تمدنی بزرگ همواره در طول تاریخ منشاء اثر بوده و برای دنیا اهمیت ویژه ای دارد.
حجت الاسلام زمانی با بیان اینکه ما همیشه خواهان رابطه با کشورهای دنیا بجز رژیم غاصب صهیونیستی هستیم ، گفت: سفر دکتر روحانی نشان داد تصویری که غرب از ایران نشان داده نادرست است .
شهرستان ملکان با 110هزار نفر جمعیت در فاصله 155کیلومتری تبریزمرکزاستان آذربایجان شرقی واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 9 بهمن 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode