ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 8 مهر 1389     |     کد : 9884

استاد شهريار مايه افتخار دنياي ادبيات است

وزير فرهنگ و گردشگري جمهوري آذربايجان در بازديد از مقبرة‌الشعراي تبريز، استاد شهريار را موجب فخر و مباهات دنياي شعر و ادبيات دانست.

 وزير فرهنگ و گردشگري جمهوري آذربايجان در بازديد از مقبرة‌الشعراي تبريز، استاد شهريار را موجب فخر و مباهات دنياي شعر و ادبيات دانست.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، ابوالفضل قارايف پس از حضور در شهر تبريز به همراه رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي به ديدن مقبرةالشعراي تبريز و مزار شهريار شعر و ادب رفت.
وي ضمن اداي احترام به اين شاعر ارزشمند كشورمان گفت: استاد شهريار در آذربايجان بسيار مورد توجه و علاقه مردم است و ديوان‌هاي شعر او به خصوص مجموعه ارزشمند «حيدر بابايه سلام» در هر خانه‌اي يافت مي‌شود.
وزير فرهنگ و گردشگري آذربايجان همچنين ضمن بازديد از مقبرةالشعرا گفت: مردم جمهوري آذربايجان نيز مشتاق هستند مقبره عارفان و شاعران گرانقدري را كه هر كدام مانند نگيني در ساحت فرهنگ و ادب و عرفان مي‌درخشند، از نزديك ببينند و اميدواريم با گسترش همكاري‌هاي دو كشور، اين خواسته محقق شود.
همچنين تراب محمدي، سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي در اين ديدار، از حضور چشمگير گردشگران مختلف جمهوري آذربايجان در تبريز ابراز خرسندي كرد و گفت: تمام تلاش خود را براي ايجاد امكانات مورد نياز گردشگران به ويژه در حوزه گردشگري سلامت به كار بسته‌ايم و اين اقدامات با همكاري‌هاي دوجانبه گسترش خواهد يافت.
گزارش روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي در خاتمه مي‌افزايد، در اين ديدار نظام جعفراف رئيس كميسيون فرهنگي مجلس جمهوري آذربايجان، سروان ابراهيم‌اف وزير گردشگري و فرهنگي نخجوان، فرهاد خليل‌اف رئيس اتحاديه نقاشان آذربايجان، ابراهيم اف معاون انجمن نقاشان آذربايجان و جمعي ديگر از مقامات و هنرمندان، وزير فرهنگ و گردشگري جمهوري آذربايجان را همراهي مي‌كردند.


نوشته شده در   پنجشنبه 8 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode