ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : چهارشنبه 13 تير 1403
چهارشنبه 13 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 8 مهر 1389     |     کد : 9882

همكاري گردشگري ايران و جمهوري آذربايجان گسترش مي‌يابد

در ديدار وزير فرهنگ و گردشگري جمهوري آذربايجان از شهر تبريز، راهكارهاي گسترش همكاري‌هاي گردشگري با ايران و استان آذربايجان شرقي به عنوان استان هم‌مرز با جمهوري آذربايجان بررسي شد.

در ديدار وزير فرهنگ و گردشگري جمهوري آذربايجان از شهر تبريز، راهكارهاي گسترش همكاري‌هاي گردشگري با ايران و استان آذربايجان شرقي به عنوان استان هم‌مرز با جمهوري آذربايجان بررسي شد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، وزير فرهنگ و گردشگري جمهوري آذربايجان از سطح بالاي ديدارهاي اخير خود ياد كرد و گفت: صحبت‌هاي خوب و مفيدي در راستاي گسترش همكاري‌ها با مسئولان ايران از جمله مهندس بقايي، رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري كشور داشتيم.
ابوالفضل قارايف همچنين مشتركات فرهنگي زياد و عميق را دليل ديگري براي ارتقاي سطح روابط فرهنگي و گردشگري دو كشور دانست و افزود: علاقمنديم همكاري‌ها و روابط در زمينه‌هاي گردشگري مذهبي، گردشگري سلامت، گردشگري فرهنگي و ديگر صورت‌هاي اين صنعت گسترش يابد.
وي، راهكار اين گسترش همكاري را در تشكيل كميسيون مشتركي ميان دو كشور ايران و جمهوري آذربايجان دانست كه با هماهنگي مسئولان دو كشور تا پايان سال‌جاري تشكيل مي‌شود و به اين وسيله علاوه بر همكاري‌هاي مشترك، راه‌هاي ورود بيشتر بخش خصوصي دو كشور به مسائل تخصصي اين حوزه بررسي خواهد شد.
قارايف در ادامه سخنانش بر علاقمندي مردم جمهوري آذربايجان براي سفر به ايران و ديدار از شهر مقدس مشهد و حرم مطهر امام رضا (ع)، حرم مطهر حضرت معصومه، شهرها و جاذبه‌هاي تاريخي و گردشگري ايران تاكيد كرد.
وزير فرهنگ و گردشگري جمهوري آذربايجان در حاشيه برگزاري هفته فرهنگي آذربايجان در ايران، در شهر تبريز حضور يافته است.


نوشته شده در   پنجشنبه 8 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode