ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : سه شنبه 22 دي 1394     |     کد : 98677

صدام نجات نیافت آل سعود هم نجات نخواهد یافت

آمریکا و مخالفین انقلاب اسلامی هرگز نخواهند توانست کاری از پیش ببرند اما مشکلات داخلی میتواند به نظام ضربه بزند لذا وحدت و رفع برخی مشکلات باید دراولویت کاری مسئولین باشد.

آمریکا و مخالفین انقلاب اسلامی هرگز نخواهند توانست کاری از پیش ببرند اما مشکلات داخلی میتواند به نظام ضربه بزند لذا وحدت و رفع برخی مشکلات باید دراولویت کاری مسئولین باشد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام علی نعمت زاده امام جمعه شهرستان مرند در خطبه های نماز جمعه روز۱۸ دی این شهرستان گفت: باید مراقب باشیم با سخنان و رفتارهایمان در میدان دشمن و به نفع دشمن کاری نکنیم و مبادا ادعا کنیم که در خط رهبری هستیم اما تحلیل هایی متفاوت و گاها در مسیر دیگر داشته باشیم که متاسفانه برخی ها چنین هستند.
وی افزود: ملت ایران در انتخابات پیش رو یقینا باز هم پرشور و محکم پای صندوق های رای حاضر خواهند شد و سیلی معنی داری بر گوش استکبار و مخالفین نظام خواهند نواخت اما مسئولین نیز تلاش کنند برخی نگرانی های فرهنگی، اخلاقی و اقتصادی مردم را رفع کنند.
امام جمعه مرند در ادامه با اشاره به جنایات داعش و گروههای تکفیری گفت: اینها که با شعار لااله الاالله جنایت میکنند ننگ اسلام هستند و دنیا باید حساب و جنایت آنها را به پای اسلام ناب ننویسد.
وی در ادامه ضمن محکوم کردن اقدام رژیم آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله شیخ نمر گفت: جنایت حاکمان عربستان علیه یک عالم فاضل که هیچ گونه حرکت مسلحانه نیز نداشته است و صرفا به بیان افکار خویش می پرداخت ریشه رژیم آل سعود را خواهد خشکاند.
حجت‌الاسلام نعمت زاده خاطر نشان کرد: همانگونه که صدام ملعون پس از به شهادت رساندن آیت الله حکیم نجات نیافت و همچنانکه قذافی پس از جنایت و خیانت علیه آیت الله موسی صدر نابود شد، خون شهید مظلوم آیت الله باقر النمر نیز قبر رژیم آل سعود را کند.
وی افزود: رژیم آل سعود چنان جنایتی مرتکب شد که حتی صدای حامیان پستش نیز درآمد و بالاجبار نتوانستند سکوت کنند.نعمت زاده گفت: پس از این جنایت حمله سنگین به سفارت عربستان در تهران نیز موجب ایجاد هزینه هایی برای کشور شده است و باعث شد عربستان بجای حالت تدافعی به حالت تهاجمی روی بیاورد.


نوشته شده در   سه شنبه 22 دي 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode