ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 دي 1394     |     کد : 98494

امام جمعه جلفا: اعدام شیخ نمر نشانه ضدیت آل سعود با اسلام است

امام جمعه شهرستان جلفا گفت: رژیم آل سعود با اعدام شیخ نمر، اوج ضدیت خود را با ایران اسلامی و مسلمانان نشان داد.

امام جمعه شهرستان جلفا گفت: رژیم آل سعود با اعدام شیخ نمر، اوج ضدیت خود را با ایران اسلامی و مسلمانان نشان داد.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی انتظاری در خطبه های نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهار کرد: ناتوانی آل سعود در مقابله با نفوذ و قدرت انقلاب اسلامی در منطقه آشکار شده است و به همین خاطر دست به اقدامات پلید می زند.
وی سردمداران رژیم آل سعود را مجری سیاست های خصمانه آمریکا و اسرائیل در منطقه دانست و گفت: آرزوهای استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در منطقه خاورمیانه به دست رژیم عربستان تحقق می یابد.
امام جمعه جلفا اهداف اصلی استکبار و ایادی آن در منطقه از اقدامات ضد اسلامی را خاموش کردن شعله های بیداری اسلامی دانست و گفت: عربستان با سرخوردگی در اجرای سیاست های شوم ضد اسلامی در سوریه و یمن، به دنبال سرپوش گذاشتن بر شکست های خود در منطقه است.
حجت الاسلام انتظاری تصریح کرد: رژیم آل سعود از ظهور سید حسن نصرالله دیگری در منطقه احساس خطر می کند و به همین خاطر شیخ نمر را اعدام کرد.
وی در ادامه به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: انتخابات آبرو و ضامن نظام اسلامی است و همه باید در قبال آن احساس مسوولیت کنند.
امام جمعه جلفا با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، اظهار کرد: معظم له انتخابات را حق الناس دانسته و حضور همه سلیقه ها و افراد در انتخابات با التزام عملی به نظام اسلامی را حق همه دانستند.
حجت الاسلام انتظاری خطاب به نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد از طرح مسایلی که باعث دلسردی مردم و لطمه زدن به آرمان های انقلاب می شود، پرهیز کنند.
وی از عموم مردم خواست با آگاهی و بصیرت در انتخاب افراد صالح و متعهد با حضور حداکثری در انتخابات سرنوشت و آینده کشور را رقم بزنند.
امام جمعه جلفا همچنین در خصوص جایگاه نماز جمعه در دین مبین اسلام و نقش آن در پیشبرد اهداف انقلاب سخنانی بیان و از عموم مردم خواست با حضور در نماز جمعه توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
نمازگزاران شهرستان جلفا پس از اقامه نماز جمعه این هفته شهرستان با سردادن شعارهایی، اقدام رژیم آل سعود در اعدام شیخ نمر را به شدت محکوم کردند.
شرکت کنندگان در این راهپیمایی رژیم آل سعود را مزدور آمریکا و اسراییل در منطقه دانسته و بر ضرورت مقابله با این رژیم جنایتکار تاکید کردند.
شهرستان جلفا در 140 کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده است.


نوشته شده در   جمعه 18 دي 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode