ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 دي 1394     |     کد : 98485

امام جمعه هشترود: آل‌سعود به نام اسلام ریشه اسلام را زده است

امام جمعه هشترود گفت: آل‌سعود به نام اسلام ریشه اسلام را زده است و روزی خون شیخ نمرها دامن ننگین سران آل‌سعود را خواهد گرفت.

امام جمعه هشترود گفت: آل‌سعود به نام اسلام ریشه اسلام را زده است و روزی خون شیخ نمرها دامن ننگین سران آل‌سعود را خواهد گرفت.


به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، حجت‌الاسلام علی رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار داشت: آل‌سعود بر مبنای ظلم و جور مجاهد نستوه شیخ نمر را به شهادت رساندند و در آینده جزای این کار ننگ خود را خواهند دید.

خطیب جمعه هشترود افزود: ابوسفیانی‌ها می‌خواستند به نام اسلام با کفر حکومت‌رانی کنند و اکنون آل‌سعود و سیاست‌مداران عرب با بغض و کینه نسبت به آل‌الله و رسول اکرم (ص) ادامه‌دهندگان راه ابوسفیان هستند.

وی با بیان اینکه آل‌سعود از بیداری اسلامی آغاز شده در عربستان مخالف‌اند افزود: آیت‌الله النمر می‌‌خواست ندای مظلومیت علی (ع) و شیعه را که چندین سال است در عربستان ساکت مانده است را به گوش جهانیان برساند و سعودی‌ها با آن مخالف بودند.

رحیمی گفت: آل‌سعود به نام اسلام ریشه اسلام را زده است و روزی خون شیخ نمرها دامن ننگین سران آل‌سعودی را خواهد گرفت.

امام جمعه شهرستان هشترود گفت: دولت ایران اسلامی و شخص رئیس جمهوری باید سریع در مقابل چنین حرکاتی موضع بگیرند و با آل‌سعودی‌ها مدارا نکنند.

وی از سفارت عربستان در ایران به عنوان سفارت آل شیطان نام برد و گفت: باید سفارتخانه‌های چنین کشورهایی از ایران برچیده شود.

رحیمی از سکوت مجامع بین‌المللی در قبال حمله به یمن و سوریه و کشتار شیعیان جهان علی‌الخصوص آیت‌الله النمر انتقاد کرد و خواستار برخورد قاطعانه با آنها شد.

نمازگزاران هشترودی پس از اقامه نماز جمعه در حمایت از راه پر رهرو آیت‌الله النمر راهپیمایی کردند. راهپیمایی‌کنندگان شعار مرگ بر آل‌سعود خائن، مرگ بر آمریکا و آل‌فهد سر دادند.


نوشته شده در   جمعه 18 دي 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode