ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 18 دي 1394     |     کد : 98479

آمریکا درصدد نفوذبه انتخابات مجلس است/ضرورت تقویت قدرت دفاعی کشور

امام جمعه اهر با بیان اینکه آمریکا درصدد نفوذ به انتخابات مجلس است، گفت: باید پروژه نفوذ دشمن را جدی گرفت و مسئولان نیز باید در این خصوص هوشیار باشند.

امام جمعه اهر با بیان اینکه آمریکا درصدد نفوذ به انتخابات مجلس است، گفت: باید پروژه نفوذ دشمن را جدی گرفت و مسئولان نیز باید در این خصوص هوشیار باشند.

 آیت الله جواد حاجی زاده در خطبه های نماز جمعه این هفته اهر با اشاره به اینکه نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا و فرهنگی است، بیان داشت: کسانی که نماز جمعه اقامه نمی کنند به نوعی مورد غفلت قرار گرفته اند.

امام جمعه اهر بابیان اینکه ائمه جمعه فرماندهان قرارگاه فرهنگی شهرستان ها هستند، ادامه داد: با وجود اینکه امام جمعه ها برای رفع مشکلات مردم تلاش می کنند نباید دفاتر آنها به کمیته امداد و دادگستری تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات حق الناس است، افزود: برخی ها می خواهند با وجود زحمات فراوان مسئولین انتخابات را غیرقابل اعتماد جلوه دهند و از طرفی دیگر آمریکا با طمع ورزی و زیاده خواهی ها و حتی صرف هزینه در تلاش است تا در انتخابات هفتم اسفندماه با ایجاد فتنه به انتخابات نفوذ کرده و ماجرای فتنه ۸۸ مبنی بر تقلب در انتخابات را تکرار کند.

شیطنت های آمریکایی ها بعداز برجام نیز ادامه دارد

حاجی زاده در بخشی از سخنان خود ارتقاء و توسعه توان موشکی را از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست، اضافه کرد: آمریکایی ها خود را به آب و آتش می زنند تا در مقابل پیشرفت های موشکی ایران ایستادگی کنند و البته با افکار نادرست ارتقاء توان موشکی کشورمان را نقض برجام دانسته و از سوی دیگر هیچگاه اعمال ننگین خود را بر خلاف اجرای برجام نمی داند.

امام جمعه اهر ادامه داد: شیطنت های آمریکایی ها در دوران پسابرجام همچنان ادامه دارد و  از طرفی هنوز پیش از رفع تحریم های گذشته تحریم هایی مجدداً بر علیه ملت ایران وضع کرده است.

وی ضمن اشاره به اینکه ایران تنها کشور پیشتاز در مقابله با تروریست ها است، گفت: مقامات سعودی برای سرپوش گذاشتن بر روی جنایت های بی حد و اندازی خود در یمن و سایر کشورهای اسلامی با ایران قطع رابطه کرده است.

حاجی زاده در پایان با تاکید بر اینکه آتش زدن سفارت های دیپلماتیک عربستان در تهران و مشهد مشکوک است، تصریح کرد: عده ای با آتش زدن سفارت عربستان در تهران و مشهد خصمانه رفتار کرده اند و این ماجراها علاوه بر اینکه مشکوک است بلکه پشت پرده آن نیز وجود دارد.


نوشته شده در   جمعه 18 دي 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode