ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 دي 1394     |     کد : 97905

امام جمعه آذرشهر:اتحاد از سازو کارهای مهم جهان اسلام است

امام جمعه آذرشهر با اشاره به ضرورت های امروز مسلمانان گفت: اتحاد و وحدت از ساز و کارهای مهم جهان اسلام می باشد.

امام جمعه آذرشهر با اشاره به ضرورت های امروز مسلمانان گفت: اتحاد و وحدت از ساز و کارهای مهم جهان اسلام می باشد.


به گزارش روز جمعه ایرنا حجت الاسلام محمود نورپور در خطبه های نماز جمعه این هفته آذرشهر با تبریک میلاد خاتم الانبیاء الهی حضرت محمد مصطفی (ص) ، هفته وحدت و ولادت امام صادق (ع) افزود : نبی مکرم اسلام مایه رحمت و مودت و وحدت و همدلی است.
وی اظهار کرد: جایگاه، عظمت و منزلت رسول اکرم اسلام (ص) در آیات مختلف قرآن عظیم الشان عنوان و مطرح شده است، بطوری پروردگار متعال و ملائک آسمانی به آن حضرت سلام و صلوات می فرستند.
خطیب نماز جمعه آذرشهر خاطر نشان کرد: تمامی ابعاد زندگی انبیاء و اولیاء الهی برای عالم بشریت درس و مشی سعادت و کمال است و هدایت و رهبری انسانهای جامعه از رسالت های مهم و اصلی همه آنان محسوب می شود.
امام جمعه آذرشهر در ادامه با یادآوری برگزاری انتخابات نمایندگان مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی گفت: این انتخابات مهم همایش ملی و میهنی مردم انقلابی ایران اسلامی است و دشمنان تلاش می کنند با شکل های مختلف آن را کم اهمیت نشان دهند.
حجت الاسلام نورپور ابراز کرد : همه اقشار مردم و نامزدهای انتخاباتی در تبلیغ و انتخاب نمایندگان خودشان خدا را در نظر بگیرند و رویکرد کاری اصلی و اساسی همه مسوولان برگزاری انتخابات شهرستان آذرشهر هم حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای می باشد.
خطیب نماز جمعه آذرشهر با اشاره به هفتم دی سالروز شهادت شهید آیت الله شیخ حسین غفاری افزود: شهید غفاری از مبارزان و مجاهدان بسیار استوار نهضت امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است که قبل از پیروزی آن در اثر شکنجه های طاقت فرسای ماموران ساواک رژیم ستم شاهی به شهادت رسید.
وی گفت: شهید غفاری از مقلدان و پیروان مخلص امام راحل بود و تا آخر عمر از تبلیغ و ترویج حرکت تاریخی رهبر کبیر انقلاب اسلامی دست بردار نبود و همه هستی خود را در راه اسلام و قرآن و ارزش های انسانی و اسلامی قرار داده بود.
امام جمعه آذرشهر همچنین به فرا رسیدن 9 دی سالروز بصیرت و آگاهی ملی و انقلابی ملت ایران اسلامی هم اشاره کرد و افزود: در سال 1388 مردم در یک انتخابات بسیار حماسی شرکت کردند که برخی نا آگاهان داخلی و دشمنان خارجی با حرکت های بسیار ناشایست خود، مزه شیرین آن را برای مردم و مسوولان جمهوری اسلامی تلخ کردند.
حجت الاسلام نورپور اضافه کرد: اما ملت بزرگ و انقلابی کشورمان همانند دیگر توطئه های بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی با بصیرت و آگاهی در نهم دی ماه سال 88 با حضور خودجوش و یکپارچه خودشان این هدف و حرکت زشت دشمنان و منحرفان را هم نقش بر آب و آمادگی خود را برای دفاع از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و آرمانهای پاک شهدا اعلام کردند.
امام جمعه آذرشهر ترافیک عبور و مرور درون شهری خودروها را هم یکی از مشکلات مهم اجتماعی مردم این شهر عنوان کرد و از همه مسوولان اجرایی و مربوطه خواست برای تسهیل و حل آن چاره اندیشی و برنامه ریزی کنند.
شهرستان آذرشهر با 120 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری تبریز واقع شده است و بر اساس پیش بینی و مصوب مسوولان مربوطه شهرستان آذرشهر ، مراسم بزرگداشت سالروز شهادت شهید غفاری و همچنین گرامیداشت 9 دی بعد از ظهر روز چهارشنبه نهم دی ماه در مسجد جامع آذرشهر برگزار می شود.


نوشته شده در   جمعه 4 دي 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode