ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 15 تير 1403
جمعه 15 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 4 دي 1394     |     کد : 97880

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور؛ دشمن به دنبال تغییر نگرش و اعتقادات دینی مردم است

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمن به دنبال تغییر نگرش و اعتقادات دینی مردم است.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: دشمن به دنبال تغییر نگرش و اعتقادات دینی مردم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد بعداز ظهر پنج شنبه سوم دی ماه جاری در همایش بررسی راه های نفوذ دشمن در شکل های دینی ضمن اشاره به وجود توطئه های دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ترفندهای آنان اظهار داشت: دشمن در طول ۳۷ سال گذشته برای سرنگونی و ازبین بردن این نظام مقدس راه های مختلفی را انجام داده و برنامه ریزی های متعددی راتجربه کرده است.

وی سپس ادامه داد: خوشبختانه در تمامی این عرصه ها مغلوب بوده و به این نتیجه رسیده که در این مملکت اسلامی نه تحریم ها و نه برخوردهای فیزیکی هیچ کدام کارساز نیستند.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ادامه همت کنونی دشمن را تغییر نگرش و دیگاه مردم دانست و افزود: دشمنان با تجربه این توطئه ها و دسیسه های متعدد به این نتیجه رسیده اند که برای موفقیت خود در عرصه های برنامه ریزی شده باید دیدگاه مردم را تغییر دهند، از این رو برای رسیدن به این اهداف، حوزه فرهنگ و آموزش را درنظر گرفته اند تا با برنامه ریزی در این حوزه ها تاثیرگذاری شان بیش تر شود.

حجت الاسلام روحانی نژاد در ادامه ضمن اشاره به توافق نامه برجام و قرائت متن آن ابراز داشت: بعد از این موافقت دشمن برنامه ریزی کرده تا با ورود و نفوذ در تمامی ابعاد سیاسی، اقتصادی، امنیتی، اجتماعی، منطقه ای و به ویژه حوزه فرهنگی تاثیر منفی برکشور داشته باشد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور در ادامه با تکیه بر فرمایش مقام معظم رهبری با تفسیرعینی عبارت ایشان، اذعان داشت: این توافق و مذاکره بستری برای نفوذ دشمن به کشور و پیاده سازی اهداف دشمن در این مملکت معرفی شده و نیت این ها از مذاکرات به عمل آمده، یافتن وسیله ای برای نفوذ به کشور است.

وی در ادامه افزود: در این راستا تمام شخصیت های شخص اول غرب و آمریکا راه­هایی نفوذی را تدارک دیده و امیدوار شده­اند که بعد از توافق برجام در کشور اتفاق بیفتد.

حجت الاسلام روحانی نژاد در ادامه ضمن اشاره و تشریح اظهارات دیوید کامرون؛ نخست وزیر انگلیس، نویسندگان سرسپرده و آموزش دیده رسانه های پرتیراژ آمریکایی و بازدید هیئت دانشگاهی آنان از مراکز دانشگاهی ما تصریح کرد: آن ها خواستار دیدن رویکردهای تغییری در ایران و رفتار ایرانیان، کنارگذاشتن پیمان و همبستگی ایجاد شده در منطقه برای ایران هستند.

وی در همین خصوص ادامه داد: هدف آنان این است که ایران اهداف خود را کنار بگذارد و با حزب الله انصار و لبنان که در نظر آنان تروریسم تلقی می شوند قطع رابطه کرده و ازکشورهای اسلامی همچون؛ یمن، سوریه، لبنان و عراق حمایت نکند. هم چنین با مذاکره و همسوسازی رسانه ها با اهداف خود و انجام توافق هسته­ ای ایران را متحول ساخته و رسانه­ های غیرهمسو با ولایت فقیه، موازین، اصول انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی فعال نموده و  امکان این تغییردر ایران را فراهم سازند.

وی درهمین راستا با تکیه بر گزارش تهیه شده از سوی این رسانه ها و شورای سیاستگذاری آمریکا افزود: آن ها با صراحت خود اقرار کرده اند و می گویند که برای ایجاد تغییرات در کشور ایران، باید ایران را به نظم جهان راه دهیم و بعد از حضور آن در هسته­ها و فعالیت­های جهانی به تدریج این تغییرات را در ایران ایجاد نماییم.

حجت الاسلام روحانی نژاد سپس اظهار داشت: از این رو با شکل دادن به شورای سیاستگذاری خود و فعال کردن آن ۶۰ موسسه را ایجاد کرده اند و می خواهند با ایجاد اصلاحات سیاسی و تداوم حمایت آمریکا از فعالان ایجاد اصلاحات سیاسی در ایران عملیات روانی ایجاد نموده و تغییرات مورد نظر خود را ایجاد نمایند و با فضا سازی برای حضور و فعالیت افراد غیر پای بند به اصول، موازین اسلام و انقلاب اسلامی و خون پاک شهدا، اهداف خود را پیاده نمایند.

وی با بیان این که مقام معظم رهبری برای جلوگیری از سوء استفاده دشمن از برجام، مسئله نفوذ را مطرح کرده ­اند و مسئولان باید هوشیار باشند ادامه داد: اگر این اتفاق بیفتد آن ها می توانند تغییرات نظام و رژیم را به راحتی در کشور پیاده کنند.

حجت الاسلام روحانی نژاد دربخش پایانی سخنان خود ضمن اشاره به پاسخ و نتیجه گیری آلن بودمن مبنی بر این که ترافیک در تهران اندکی روان شده است، منظور از ترافیک را عبور و مرور خودروها ندانست و افزود: در پس زمینه این حرکت ها اهداف دیگر خوابیده و آن ها منتظر سرعت گرفتن آن هستند و باید برآن تامل شود.

وی در ادامه با بیان این که دشمن در حوزه آموزش از چند راه به این حوزه وارد شده است افزود: دشمن سعی دارد با جذب، نفوذ به جمعیت ۶۰ درصدی نخبگان کشور و تمرکز برمنبع تامین دوگانه که شامل منابع آکادمیک و منابع حوزوی است اصلاحاتی را در حوزه و مسجد انجام دهد و آن ها را مبدل به راهبرد سازد.

حجت الاسلام روحانی نژاد ادامه داد: هم چنین در همین راستا در تشریح دیگر راه های نفوذی به شیعه، ایجاد اختلاف، به جان هم انداختن شیعه ها و کشتار آن ها را از مهم ترین راه های نفوذی و شکل گیری گروه های فرقه ای ادامه داد: دشمن برای نفوذ به شیعه، راه های مختلفی را درپیش گرفته و مصمم است تا با ایجاد تشیع انگلیسی و لندنی و راه اندازی شبکه­ هایی با نام حسین و زینب اهداف شوم خود را درقالب اسلام بیان سازد.

وی در ادامه همین بحث ضمن اشاره به خنثی شدن باند موسسات فرهنگی و خبرگزاری­ اذعان داشت: به برکت حضور نیروهای ارزشمند انقلاب این شبکه­ ها و نفوذها خنثی شدند.

حجت الاسلام روحانی نژاد درخطاب به جمع حاضر درهمایش و تاکید بر ضرورت بصیرت افزایی و آگاهی مردم اظهار داشت: شما افراد موثردر جامعه، کشور و استان نزدیک­ترین افراد به مقام معظم رهبری هستید و با شبکه­ های مردمی و مدنی ارتباط دارید و باید با حساسیت سازی این مطالب مردم را حساس سازید و دغدغه های فرهنگی را برطرف سازید و بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری راه های نفوذی دشمن به عرصه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فکری، منطقه ای، فرهنگی را سد سازید.


نوشته شده در   جمعه 4 دي 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode