ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : دوشنبه 1 مرداد 1403
دوشنبه 1 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 3 مهر 1389     |     کد : 9709

برد در 10 ثانيه پاياني براي گسترش فولاد تبريز

از هفته هفتم ليگ برتر فوتسال كشور تيم گسترش فولاد تبريز موفق شد با گل ثانيه‌هاي پاياني خود تيم علم و ادب مشهد را شكست دهد.

از هفته هفتم ليگ برتر فوتسال كشور تيم گسترش فولاد تبريز موفق شد با گل ثانيه‌هاي پاياني خود تيم علم و ادب مشهد را شكست دهد.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، تيم گسترش فولاد تبريز و علم و ادب مشهد پنج‌شنبه شب در سالن پورشريفي تبريز و در حضور 2 هزار تماشاگر صف‌آرايي و گسترش فولاد با گل دقيقه 40 افشين سپه تيم علم و ادب سايپا مشهد را مغلوب كرد.
با اين پيروزي تيم گسترش فولاد با سه پله صعود در رده سوم جدول قرار گرفت.
تيم گسترش فولاد تبريز هفته آينده ميزبان تيم راه ساري صدرنشين جدول است.
*‌باز بسته علم و ادب‌ پيروزي ما را به ثانيه‌هاي آخر كشاند
مربي تيم گسترش فولاد تبريز در مورد بازي تيمش مقابل علم و ادب مشهد گفت: تيم علم و ادب بر خلاف تصورات‌مان بازي بسته‌اي را از خود ارائه داده و همين تاكتيك حريف در گم گل بودن مسابقه نقش بسزايي داشت.
محمود خوركچي افزود: با توجه به سابقه‌ تيم خراساني كه از بازيكنان بزرگي چون شانديزي و مولايي بهره مي‌برد، انتظار مي‌رفت حريف‌ ضمن ارائه بازي هجومي و باز ‌ما را تحت فشار گذاشته تا ما از تاكتيك ضد حمله به گل برسيم اما علم و ادب سايپا مشهد 40 دقيقه در زمين خود به دفاع مطلق روي آورد كه در نتيجه بينندگان تلويزيوني و تماشاگران حاضر در سالن بازي كم افت و خيزي را مشاهده كردند.
خواركچي از نتيجه بازي و كسب سه امتياز بازي‌ اظهار رضايت و تصريح كرد: با اينكه بازيكنان تيم گسترش فولاد ‌تا آخرين ثانيه‌هاي بازي تمركز خود را حفظ كرده بودند اما انتظار بازي بهتري از آنها داشتم.
سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز ضمن تشكر از صدا و سيما به علت ‌پخش مجدد بازي‌هاي ليگ فوتسال كشور اظهار داشت: پخش اين مسابقات، ليگ فوتسال ‌را به سمت درآمدزايي هدايت كرده و با‌ جذب تماشاگران و اسپانسرهاي لازم كمك شاياني به فوتسال كشور خواهد كرد.
خوراكچي در پايان سخنان خود ‌از بازي سخت تيمش مقابل صدرنشين جدول تيم راه‌ساري در هفته آتي خبر داد و افزود: اميدواريم با حمايت تماشاگران تيم بتوانيم‌ ضمن ارائه بازي بهتر به سه امتياز بازي دست يافته و به صدر جدول نزديك‌تر شويم.


نوشته شده در   شنبه 3 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode