ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 3 مهر 1389     |     کد : 9708

الگوبرداري از شهدا ضامن سلامت جامعه است

معاون سياسي استاندار آذربايجان شرقي گفت: نياز نسل جوان امروز به الگوبرداري از شهيدان كاملاً مشهود است...

معاون سياسي استاندار آذربايجان شرقي گفت: نياز نسل جوان امروز به الگوبرداري از شهيدان كاملاً مشهود است.
به گزارش خبرگزاري فارس از بستان‌آباد، پرويز آژيده امشب در يادواره 148 شهيد منطقه بستان‌آباد كه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استاني و شهرستاني برگزار شد، بصيرت و زمان شناسي را از برجسته‌ترين خصايل شهيدان عنوان كرد و افزود: شهيدان با حركت پروانه‌وار خود بر گرد ولايت و با توجه به نياز روز براي دفاع از سرزمين ثابت كردند كه هم بصيرت و هم ولايت‌مداري را با هم دارند.
وي ادامه داد: بايد مولفه‌هاي فرهنگ دفاع مقدس از جمله تبعيت از رهبري، استقامت و پايداري، تلاش و مجاهدت، خدمت بي‌منت، وحدت و انسجام، دشمن‌شناسي و زمان‌شناسي و پرهيز از تجمل و رفاه طلبي را به نسل‌هاي جديد معرفي كرد.
آژيده ارتباط مردمي، حضور ميداني، رضايت مردم و تسريع در امور شهروندان را از اولويت‌هاي كاري مسئولان خواند و اظهار داشت: اين معيارها مي‌تواند در ارائه مديريت موفق مد نظر قرار گيرد.
اين مسئول از ايراني بودن و مسلمان بودن به عنوان دو افتخار بزرگ ياد كرد و افزود: امروز رئيس جمهور ما به محض اينكه وارد نيويورك مي‌شود تمام نگاه‌ها و دوربين‌ها به سمت اوست و اين به دليل همين دو افتخار است.
معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان شرقي با اشاره به بسيج دشمنان عليه ايران افزود: در دفاع مقدس تمام ابرقدرت‌ها در برابر ايران صف‌آرايي كردند و ملت ايران با اتكا به خداوند، ايثار و از خود گذشتگي توانست در برابر آنها بايستد.
وي با بيان اينكه افرادي كه امروز در برابر نظام جمهوري اسلامي ايران سنگ‌اندازي مي‌كنند دو گروه هستند، افزود: گروه اول آگاهانه با صهيونيسم همكاري مي‌كنند كه نيازمند ارشاد و آگاهي هستند و رسانه‌ها مي‌توانند در اين زمينه موثر باشند.
آژيده گفت: گروه دوم كه در خدمت عامل بيگانه قرار گرفته‌اند بايد با آنان همان شكل برخورد شود كه با مخالفان نظام برخورد مي‌شود.
وي وحدت و همدلي و حركت بر محور ولايت را كه خواسته اصلي شهيدان در وصيتنامه‌هاي‌شان آمده است را خواستار شد.


نوشته شده در   شنبه 3 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode