ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : شنبه 3 مهر 1389     |     کد : 9702

آمريكا در حمايت بي‌چون و چرا از رژيم صهيونيستي شكست خورده است

نماينده ايران در آژانس اينكه اكثريت كشورها راي مثبت به قطعنامه مربوط به توانمندي هسته‌اي رژيم صهيونيستي دادند را نشانگر شكست سياست خارجي آمريكا در حمايت بي چون و چرا از رژيم صهيونيستي دانست.

 نماينده ايران در آژانس اينكه اكثريت كشورها راي مثبت به قطعنامه مربوط به توانمندي هسته‌اي رژيم صهيونيستي دادند را نشانگر شكست سياست خارجي آمريكا در حمايت بي چون و چرا از رژيم صهيونيستي دانست.
«علي اصغر سلطانيه» نماينده ايران در آژانس بين‌المللي انرژي اتمي در گفت‌وگو با خبرنگار سياست خارجي خبرگزاي فارس در خصوص عدم تصويب قطعنامه مربوط به توانمندي هسته‌اي رژيم صهيونيستي گفت كه اين قطعنامه با تفاوت 5 راي تصويب نشد ولي بايد به عزم جدي بيش از 100 كشور و مقاومت آنان در مقابل فشارهاي آمريكا تبريك گفت كه در مقابل اين قطعنامه نيايستادند اگر چه برخي نيز راي ممتنع دادند.
وي افزود: نكته بسيار مهم اين است كه تا روز قبل، آمريكا به طرق مختلف و حتي تهديد، تلاش مي‌كرد مانع ارائه اين قطعنامه شود كه خوشبختانه پس از جلسات فشرده در گروه عدم تعهد تصميم بر آن شد كه اين قطعنامه حتي اگر راي هم نياورد در اسناد آژانس ثبت شده و به عنوان سندي تاريخي باقي ماند.
نماينده ايران در آژانس اظهار داشت: آناني كه به اين قطعنامه راي منفي دادند به خصوص آمريكا و ديگر حاميان رژيم صهيونيستي نشان دادند كه به معاهده NPT و جهانشمولي آن معتقد نيستند و در عمل صداقت نداشتند.
وي ادامه داد: بي شك آنچه امروز در كنفرانس رخ داد، اين نويد را داد كه كماكان كشورهاي صلح جوي جهان به خصوص عدم تعهد با وحدت كامل به مقابله با زياده‌خواهي‌هاي آمريكا ادامه مي‌دهند.
به گفته نماينده ايران در آژانس اينكه حدود 100 كشور امروز به خواست آمريكا عمل نكرده‌ و راي منفي به اين قطعنامه ندادند را شاهدي بر شكست سياست خارجي آمريكا در حمايت بي چون و چرا از رژيم صهيونيستي دانست.
سلطانيه اين مقاومت و يكپارچگي كشورهاي صلح جوي جهان از سراسر دنيا را در كنفرانس امروز تبريك گفت.


نوشته شده در   شنبه 3 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode