ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : پنجشنبه 1 مهر 1389     |     کد : 9681

امام راحل بين روحانيت و مردم همبستگي ايجاد كردند

مسئول بسيج طلاب و امور روحانيون در استان آذربايجان شرقي گفت: امام راحل با جهان‌بيني و بصيرتي كه داشتنند بين روحانيت و مردم همبستگي ايجاد كردند.


مسئول بسيج طلاب و امور روحانيون در استان آذربايجان شرقي گفت: امام راحل با جهان‌بيني و بصيرتي كه داشتنند بين روحانيت و مردم همبستگي ايجاد كردند.
به گزارش خبرگزاري فارس از بستان‌آباد، حجت‌الاسلام علي سرايي عصر امروز در همايش بسيج و تجليل از روحانيون هشت سال دفاع مقدس در بستان‌آباد با اشاره به نقش روحانيت در جنگ اظهار داشت: روحانيون و طلاب بسيجي با بصيرت و هوشياري تمام در كنار رزمندگان اسلام و دوشادوش آنها دشمن متجاوز را از سرزمين اسلامي بيرون كردند.
وي، حضور روحانيون در جامعه و در كنار ملت را از بركات انقلاب برشمرد و افزود : امام راحل با جهان‌بيني و بصيرتي كه داشتند بين روحانيت و مردم همبستگي ايجاد كردند.
سرايي، از طلاب و روحانيون خواست با توجه به نياز جامعه خودشان را به علم روز تجهيز كنند و دنيايي كه با سياست و انواع علوم و فنون روز سپري مي‌شود را نسبت به آن آشنايي داشته باشند.
وي، از اهداف پليد دشمنان پرده برداشت و ادامه داد: دشمنان همواره سعي كرده‌اند ميان روحانيت و مردم فاصله و تفرقه بيندازند تا به اهداف شوم خود برسند ولي هيچ‌وقت موفق نبوده‌اند.
فرمانده بسيج طلاب در ادامه به نقش معنويت در پيروزي جنگ هشت ساله اشاره كرد و افزود: انقلابي كه با نام خدا و براي خدا آغاز شده باشد و جنگي كه جوانان در آن براي خدا شركت كرده باشند مطمئن باشيد به پيروزي مي‌رسد.
سرايي در ادامه جوانان را مهم‌ترين اركان مقاومت در دوران دفاع مقدس خواند و گفت: گردان‌هاي رزمي دفاع مقدس همواره شاهد حضور جوانان دانش‌آموز و دانشجو بوده است و شور و عشق جوانان همراه با بصيرت از عوامل پيروزي رزمندگان اسلام است.
وي، هشت سال دفاع مقدس را امتحاني بزرگ براي ملت ايران دانست و يادآور شد: دشمن در روزهاي آغازين جنگ انتظار مقاومت و پايداري ملت ايران را نداشت اما ايستادگي مردان و زنان ايران اسلامي سبب مايوس شدن متجاوزان شد و در حقيقت هشت سال دفاع مقدس امتحان بزرگ در طول تاريخ براي ملت ايران بود كه ملت ايران با ايثار و فداكاري فاتح اين آزمون بزرگ تاريخي شد.
سرايي اضافه كرد: هم اكنون بايد فرهنگ ايثار، خاطرات و دستاوردهاي هشت سال دفاع مقدس را در جامعه به يك فرهنگ عمومي تبديل كنيم تا نسل بعد از جنگ با ايثارگري‌هاي رزمندگان اسلام و اهداف و آرمان‌هاي آنها بيشتر آشنا شوند.


نوشته شده در   پنجشنبه 1 مهر 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode