ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 6 آذر 1394     |     کد : 96752

امام جمعه هشترود تاکید کرد: حول محور ولایت فقیه بودن ایرانیان و درایت رهبری باعث شکست توطئه‌های دشمنان

امام جمعه هشترود گفت: دشمنان اسلام از ولایت فقیه و اتحاد مسلمانان در هراس‌اند و یقین پیدا کرده‌اند که حول محور ولایت فقیه بودن ایرانیان و درایت رهبری باعث شکست توطئه‌های آنها شده است.

امام جمعه هشترود گفت: دشمنان اسلام از ولایت فقیه و اتحاد مسلمانان در هراس‌اند و یقین پیدا کرده‌اند که حول محور ولایت فقیه بودن ایرانیان و درایت رهبری باعث شکست توطئه‌های آنها شده است.


حجت‌الاسلام علی رحیمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته هشترود اظهار داشت: مجاهدت‌های ملت ایران و فداکاری و جانفشانی شهدا و بسیج ایران را در دنیا به عنوان ابر قدرت و کشور مستقل شناسانده است.

وی افزود: نور ولایت و شخص مقام معظم رهبری تحفه الهی است که خداوند شامل و عنایت مسلمانان جهان و ایران کرده و همه باید قدردان این نعمت الهی و ید قدرتی ایشان باشیم.

خطیب جمعه هشترود ادامه داد: دشمنان اسلام از ولایت فقیه و اتحاد مسلمانان در هراس‌اند و یقین پیدا کرده‌اند که حول محور ولایت فقیه بودن ایرانیان و درایت رهبری باعث شکست توطئه‌های آنها شده است.

رحیمی در ادامه به برگزاری اجلاس سران گازی در ایران اشاره کرد و گفت: برگزاری این اجلاس در کشور ما نشان قدرت ایران در منطقه را نشان می‌دهد.

وی به دیدار رئیس جمهور روسیه با مقام معظم رهبری هم اشاره کرد و افزود: دیدار ولادیمیر پوتین با مقام معظم رهبری پیام مهمی به دنیا دارد که نشان می‌دهد ایران در منطقه تاثیرگذار است و جزو ابرقدرت‌های دنیاست و فرمایشات رهبری نقشه راه تمام سران کشورهاست و همه ملزم به اطاعت از فرمایشات ایشان هستند.

خطیب جمعه هشترود در ادامه گفت: تقوا و پرهیزکاری کار ابدی است و انسان برای آخرت خود توسعه جمع می‌کنند.

وی گفت: قلب انبیاء الهی قلب حبی بود و ما باید ادامه‌دهنده‌گان راه انبیاء الهی باشیم و به همدیگر محبت و مهربانی کنیم.


نوشته شده در   جمعه 6 آذر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode