ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 29 آبان 1394     |     کد : 96498

امام جمعه شهرستان اهر: داعش با عملیات تروریستی در فرانسه به حامیان خود درس پس می‌دهد

امام جمعه شهرستان اهر گفت: گروه ترویستی داعش فرزندان کشورهای غربی بوده و اکنون همین تروریست ها با استفاده از سلاح های متعدد، برای حامیان خود در فرانسه درس پس می دهند.

امام جمعه شهرستان اهر گفت: گروه ترویستی داعش فرزندان کشورهای غربی بوده و اکنون همین تروریست ها با استفاده از سلاح های متعدد، برای حامیان خود در فرانسه درس پس می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله جواد حاجی زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان اهر بیان داشت: اگر جوانان باب دوستی را با افراد شرور و مخرب شروع و نشست و برخواست کنند قطعاً به فساد کشیده می شوند، در صورتی که الگوی خود را افراد مناسب قرار دهند نفع بسیار زیادی را به همراه خواهند داشت.

وی به تباهی کشیده شدن مردم را از اهداف و نیت های پلید قوم ظالمین دانست و افزود: برخی ها با داشتن ذاتی کثیف به فکر تباهی مردم هستند، مقام معظم رهبری در خصوص شبیخون فرهنگی و نفوذ دشمنان بویژه آمریکا هشدار داده اند.

امام جمعه شهرستان اهر با بیان اینکه امام حسین(ع) عملاً در واقعه کربلا امر به معروف و نهی از منکر کرده است، اظهار کرد: حرکات اباعبدالله الحسین(ع) در واقع الگویی مناسب برای مسلمانان جهان بوده و امر به معروف و نهی از منکر در زمان کنونی تنها با نصیحت، پند و اندرز امکانپذیر نخواهد بود که بایستی برای ترویج این فریضه واجب بیشتر تلاش شود و این مهم به صورت عملی انجام شود.

وی ادامه داد: با وجود اعتقادات قلبی امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان ترس از خداوند بوده که در واقعه تلخ و غم انگیز کربلا یک تنه در مقابل ۳۰ هزار یزیدی ایستادند تا امروز اسلام حفظ شده و روش های دین داری آنها در بین مسلمانان زنده بماند.

آیت الله حاجی زاده خطاب به زائران کاروان های پیاده کربلا گفت: دقت و عمل به توصیه های لازم از نظر امنیتی و مقرارتی ضرروی است چراکه برخی ها با سوءاستفاده از رسانه ها با صدور ویزاهای تقلبی از زائرین حرم مطهر امام حسین(ع) کلاه برداری کرده اند که این حرکت ناشایست خیانت به مسلمانان است.

امام جمعه شهرستان اهر در پایان با تاکید بر اینکه بصریت افزایی و روحیه مقاومت از شاخصه های یک بسیجی است، خاطرنشان کرد: نیروهای بسیج از بدو تشکیل به دستور امام خمینی(ره) تاکنون به شاخص های تعیین شده به خوبی عمل کرده اند هرچند بسیج سیاسی بوده ولی هیچ وقت سیاست زده نخواهد شد.


نوشته شده در   جمعه 29 آبان 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode