ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : جمعه 5 مرداد 1403
جمعه 5 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 31 شهريور 1389     |     کد : 9639

جامعه اسلامي امروز نيازمند يادآوري راه و روش شهدا هست

فرمانده سپاه ناحيه اهر گفت: جامعه اسلامي امروز نيازمند يادآوري راه و روش شهدا و منطق پيروزمندانه آنهاست...

فرمانده سپاه ناحيه اهر گفت: جامعه اسلامي امروز نيازمند يادآوري راه و روش شهدا و منطق پيروزمندانه آنهاست.
به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز به نقل از روابط عمومي سپاه عاشورا، اسمعيل محمدي در جلسه هماهنگي ستاد هفته بزرگداشت دفاع مقدس شهرستان اهر اظهار داشت: ادامه راه شهدا در گرو زنده نگه داشتن ياد و نام شهدا و انتقال فرهنگ جبهه به نسل‌هاي امروز و آينده است.
وي افزود: تا زماني كه فرهنگ دفاع مقدس و معنويتي كه در وجود رزمندگان، ايثارگران و شهدا وجود داشته ادامه يابد و تفكر بسيجي در جامعه طنين‌انداز باشد هيچ قدرتي ياراي مقابله با عزم و اراده ملت ايران را ندارد.
محمدي با بيان اينكه ماندگاري فرهنگ شهادت رمز اصلي تداوم انقلاب اسلامي است، خاطرنشان كرد: جامعه اسلامي امروز نيازمند يادآوري راه و روش شهدا و منطق پيروزمندانه آنهاست.
فرمانده سپاه ناحيه اهر افزود: ترويج فرهنگ شهادت و بهره‌گيري از فضائل و حسنات شهدا نياز جوانان و راهگشاي آينده جامعه است.
وي تصريح كرد: شهدا پايه و اساس عزت و افتخار كشور هستند و اين افتخار در تاريخ كشور ثبت و ضبط شده و باقي مي‌ماند.
محمدي، بزرگ‌ترين سرمايه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را ايثارگري شهدا خواند و بر حفظ و حراست از اين سرمايه ارزشمند تأكيد كرد.
فرمانده سپاه ناحيه اهر در ادامه ابراز داشت: وجود بسيج مبارك و گرانبهاست و پس از پيروزي انقلاب اسلامي اين نهاد در تمام عرصه‌هاي كشور منشأ خدمات بزرگ بوده است.
وي افزود: دفاع مقدس درياي مواج معرفت و معنويت است كه بهره‌برداري چنداني از آن نشده و بسياري از قسمت‌هاي آن بكر و دست نخورده باقي مانده است.
محمدي تصريح كرد: لازم است كه اين دايرة‌المعارف غني كه هويت حقيقي ما را در دل خود جاي داده است، بيش از اين در كانون توجهات قرار گيرد و ما بايد حاملان خوبي براي انتقال اين معارف كم‌نظير تاريخي به نسل‌هاي آينده اين سرزمين كه آرمان‌هاي بلندي را پيش روي خود دارد، باشيم.


نوشته شده در   چهارشنبه 31 شهريور 1389  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode