ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 آبان 1394     |     کد : 96130

ضرورت حفظ وحدت ملی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان

امام جمعه شهرستان آذرشهر نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان آذرشهر ضمن محکوم کردن توهین برنامه فیتیله به آذری ها و با تقدیر و تشکر از بیانیه به موقع آیت الله مجتهد شبستری و نمایندگان مجلس در محکوم کردن این امر یادآور شد: ان شاءالله با نظارت بیشتر مسئولین شاهد تکرار اینطور مسائل نباشیم.


امام جمعه شهرستان آذرشهر نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان آذرشهر ضمن محکوم کردن توهین برنامه فیتیله به آذری ها و با تقدیر و تشکر از بیانیه به موقع آیت الله مجتهد شبستری و نمایندگان مجلس  در محکوم کردن این امر یادآور شد: ان شاءالله با نظارت بیشتر مسئولین شاهد تکرار اینطور مسائل نباشیم.


حجت الاسلام محمود نورپور با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت ملی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی متذکر شد: همه باید متوجه باشیم که در آستانه انتخابات برحفظ تحکیم وحدت  و اتحاد و برادری بیش از پیش بیفزاییم و همه باهم از ترک و لر و بلوچ  گرفته تا عرب و فارس و ... برادری خویش را ثابت کنیم.

وی افزود: همه ما مسلمان هستیم و برادر. نباید در این میان عده ای سودجو از این اتفاق ها به نفع خود سوءاستفاده کنند.

حجت الاسلام نورپور یادآور شد: اراذل و اوباش و لیدرها و دشمنان ضدانقلاب خارج نشین بدانند آذربایجان جانباز و قهرمان پیرو مکتب اهل بیت (ع) و ولایت بوده و خواهد بود و با تقدیم هزاران شهید و جانیاز آزاده و همیشه ولایی و انقلابی خود را ثابت کرده اند و فرد فرد جوانان آذری زبان خود را سرباز و مطیع ولایت می دانند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود  به فرمایشات مقام معظم رهبری در جمع دانشگاهیان اشاره کرد و از تلاشگران در عرصه علم  تقدیر و تشکر کرد و گفت: مسئولین دانشگاه ها باید به دغدغه های مقام معظم رهبری توجه کنند و اجازه ندهند فضای دانشگاه دالان خلوت دگراندیشان و نامحرمان شود و باید فضا برای دانشجویان متدین و انقلابی آماده و مهیا باشد.

امام جمعه آذرشهر افزود: همه باید مواظب باشند که دشمن درصدد ضربه زدن به انقلاب و کشور عزیزمان است.

خطیب نماز جمعه آذرشهر در آستانه هفته کتاب و کتابخوانی برگسترش فرهنگ کتابخوانی و مطالعه که زیربنای محکم برای تقویت بنیه فکری و اعتقادی ویژه جوانان است، گفت: مردم کشورمان نباید وقت خود را به بیهودگی سپری کنند و باید فرهنگ کتاب و کتابخوانی را در جامعه و خانواده ترویج دهند.


نوشته شده در   جمعه 22 آبان 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode