ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 22 آبان 1394     |     کد : 96123

برنامه‌های صدا و سیما نباید عامل سوءاستفاده دشمنان شود

امام‌جمعه موقت اهر گفت: هر برنامه‌ای که از صداوسیما پخش می‌شود باید زیر ذره‌بین قرار گیرد تا این‌گونه برنامه هایی که به آذری زبانان توهین شد، تکرار نشود.

امام‌جمعه موقت اهر گفت: هر برنامه‌ای که از صداوسیما پخش می‌شود باید زیر ذره‌بین قرار گیرد تا این‌گونه برنامه هایی که به آذری زبانان توهین شد، تکرار نشود.

حجت‌الاسلام محمود دینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهر، اظهار داشت: مسلمانان کشورهای اسلامی هرروز به دست مستکبران و گروه‌های تروریستی به خاک و خون کشیده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با تبعید اسرای کربلا به شام، خاندان پیامبر اکرم(ص) سخت‌ترین زخم‌زبان‌ها را متحمل شدند، افزود: وصیت و توصیه‌های پیامبر(ص) در خصوص حفظ حرمت و احترام خاندان ایشان توسط یزیدیان زمان عملی نشده بلکه مورد توهین قرار گرفت.

حجت‌الاسلام دینی به مشکلات بیماران کلیوی و دیابتی نیز اشاره کرد، گفت: پزشکان با مشارکت خیرین در رفع مشکلات دارویی و هزینه‌های درمانی بیماران خاص تلاش کرده و بیماران را در جهت مقابله با بیماری‌های مختلف به تحرک جسمی و ورزش تشویق کنند.

خطیب جمعه اهر توهین برنامه فیتیله ای را عمدی دانست، اضافه کرد: هر برنامه‌ای که از صداوسیما پخش می‌شود باید زیر ذره‌بین قرار گیرد تا این‌گونه که به آذری زبانان توهین شد تکرار نشود.

شبکه های خارجی می خواستند از جریان توهین برنامه شبکه دو سوءاستفاده کنند

وی بابیان اینکه برخورد سازمان صداوسیما با مسببان اصلی توهین به مردم آذربایجان برکناری برخی از عوامل برنامه فیتیله بوده است، تصریح کرد: مردم غیور و انقلابی آذربایجان نباید کاری انجام دهند که دشمنان از آن سوءاستفاده کنند همان‌طور که شبکه‌های خارجی از هر موضوعی برای ضربه زدن به ایران بهره‌برداری می‌کنند.


حجت الاسلام دینی ضمن اشاره به اینکه تجمع‌های غیرقانونی نه‌تنها کاری از پیش نمی‌برد بلکه برای پیشبرد اهداف تجزیه‌طلبان کمک می‌کند، افزود: مردم آذری‌زبان با جدا کردن راه خود از دشمنان اجازه مداخله را به دشمنان ندهند.

امام‌جمعه موقت اهر در پایان خاطرنشان کرد: توهین و اهانت بی‌شرمانه شبکه‌های خارجی به اهل‌بیت(ع) بوی تفرقه‌افکنی می‌دهد که باعث جریحه‌دار کردن دل بسیاری از مردم شده است.


نوشته شده در   جمعه 22 آبان 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode