ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 15 آبان 1394     |     کد : 95873

استکباربه‌دنبال خدشه‌دار کردن چهره اسلام است/حمایت غربی‌ها ازداعش

امام جمعه شهرستان اهر گفت: هدف استکبار در راستای حمایت از گروه تروریستی داعش خدشه دار کردن چهره اسلام است.

امام جمعه شهرستان اهر گفت: هدف استکبار در راستای حمایت از گروه تروریستی داعش خدشه دار کردن چهره اسلام است.

 آیت الله جواد حاجی زاده در خطبه های دشمن شکن نماز جمعه اهر، با اشاره به اینکه دیدارهای خصوصی امام حسین(ع) با قوم یزیدیان و هدایت آنها ناکارآمد بود، گفت: فراخوان عمومی و دیدارهای خصوصی از روش های امام حسین(ع) در امر تبلیغی است.

آیت الله حاجی زاده امر به معروف و نهی از منکر سید الشهدا(ع) را الگوی مناسب مذاکرات هسته ای برشمرد، اضافه کرد: مذاکره با قدرت های جهانی بیشتر جنبه هدایت و ترویج گفتمان بوده و استفاده از معنای برد برد درحالی که هیچ نفعی برای مردم و کشور ندارد صحیح نیست.

وی بابیان اینکه اهل بیت عصمت و طهارت در طول تاریخ متحمل جنایت های فراوانی شده اند، افزود: جنایت های یزیدیان بر خاندان پیامبر اکرم (ص) اکنون توسط آمریکا و اسرائیل تکرار می شود.

خطوط قرمز ایران در سوریه و عراق مشخص است

امام جمعه شهرستان اهر ضمن اشاره به شهادت مظلومانه امام سجاد(ع)، بیان کرد: خطابه های امام سجاد(ع) تمامی فتنه های کفار را رسوا می کرد و چنانچه بیشتر توجه کنیم خلافت حق و شایسته اهل بیت بوده است.

آیت الله حاجی زاده هدف استکبار در جهت حمایت از گروه تروریستی داعش را خدشه دار کردن چهره اسلام دانست و ادامه داد: آمریکا و استکبار فقط برای اینکه بتواند چهره اسلام را سیاه نمایی کند داعش را ایجاد کرده ولی در واقع جنایت های داعش بر گرفته از اسلام تفکیری آمریکایی است.

وی با تاکید بر اینکه سیاست های کشورهای غربی در راستای حمایت از گروه تروریستی داعش موجب نارضایتی ملت ها شده است، اضافه کرد: همانطور که آمریکایی و همپیمانان آنها، خود را موظف به حمایت از تروریستم می دانند در منجلاب گرفتار خواهند شد.

امام جمعه شهرستان اهر در پایان خاطرنشان کرد: خطوط قرمز ایران در سوریه و عراق برای کشورهای غربی مشخص بوده و اگر آنها قصد مبارزه با داعش را داشتند نباید نمایش اجرا می کردند و امروز ایران و روسیه در مقابله با تروریسم حرف اول را در جهان می زنند.


نوشته شده در   جمعه 15 آبان 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode