ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 آبان 1394     |     کد : 95301

امام جمعه مراغه: نامه رهبری درباره برجام نقطه عطفی در اجرای آن است

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره برجام نقطه عطفی در آغاز اجرای آن است.

عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه گفت: نامه رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره برجام نقطه عطفی در آغاز اجرای آن است.

آیت الله محمدتقی پورمحمدی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان افزود: وجود رهبری باعث مرتفع شدن تمام بحران ها با حفظ صلابت و اقتدار کشور شده و نامه ایشان به رییس جمهوری در 9 بند، نقطه عطفی برای شروعی قدرتمند در حفظ حقوق ایران است.

وی با بیان اینکه رییس جهموری نیز در جواب این نامه بر اجرای تمامی فرمایش های رهبر معظم انقلاب تاکید کرده است، یادآور شد: این امر نشان دهنده اهمیت این فرمایش ها و اهتمام جدی دولت در اجرای آن ها است.
نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری اظهارکرد: بدون شک وجود اختلاف نظر در بین آحاد جامعه و مسئولان کشور مسئله ای طبیعی است اما وجود رهبری و تاکیدهای ایشان، همیشه موجب مرتفع شدن این اختلاف نظرها و تقویت برنامه های کلان کشور شده است.
آیت الله پورمحمدی، با اشاره به آغاز انتفاضه سوم مردم فلسطین علیه اشغالگران صهیونیستی و کلام امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه 'مساله فلسطین مساله اول مسلمانان است'، ادامه داد: این مساله به علت کم توجهی بر حاکمان کشورهای اسلامی به فراموشی می رود.
وی با بیان اینکه قدس اولین قبله مسلمانان است، گفت: در زمان کنونی برخی سران کشورهای اسلامی با پول مسلمانان اقدام به نسل کشی بین امت های مسلمان می کنند که این اقدام آن ها، موجب خوشحالی غرب و دشمنان اسلام می شود.
خطیب جمعه مراغه یادآوری کرد: غرب و استکبار هم اکنون به دنبال ایجاد اختلاف میان مسلمانان، راه اندازی جنگ و در نهایت فروش تولیدات کارخانه های سلاح سازی خود است.
آیت الله پورمحمدی، افزود: هم اکنون با آغاز انتقاضه سوم فلسطین، امید می رود این امت ستمدیده تا از بین رفتن رژیم صهیونیستی پیش بروند.
وی، همچنین موفقیت مدافعان حرم در برابر گروه های تکفیری در عراق و سوریه را نتیجه متحد بودن در یک هدف عنوان کرد و گفت: در زمان کنونی مدافعان و شهدای حرم، همانند حماسه سازان عاشورا از حرم حضرت زینب (س) دفاع می کنند.
شهرستان مراغه با 250 هزار نفر جمعیت در 147 کیلومتری جنوب تبریز مرکز آذربایجان شرقی واقع است.


نوشته شده در   جمعه 1 آبان 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode