ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 1 آبان 1394     |     کد : 95296

امام جمعه تبریز: عمل به رهنمودهای رهبری راه شیطنت امریکا را می بندد

نماینده ولی فقیه و در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رییس جمهور، گفت: عمل به رهنمودهای رهبری در خصوص برجام ، نقشه های شوم امریکا را نقش برآب کرده و راه شیطنت استکبار جهانی را می بندد.

نماینده ولی فقیه و در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به رییس جمهور، گفت: عمل به رهنمودهای رهبری در خصوص برجام ، نقشه های شوم امریکا را نقش برآب کرده و راه شیطنت استکبار جهانی را می بندد.

آیت الله محسن مجتهد شبستری در خطبه های این هفته نماز جمعه تبریز با اشاره به اینکه رهبری در این نامه به توطئه های امریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران اشاره کرده اند ، اظهارکرد: امریکا فریب کارانه وارد موضوع هسته ای شده و به احتمال زیاد تفکر خصمانه دارد .

وی خاطرنشان کرد: فرزند عاشورا در این نامه نسبت به نکات ابهام انگیز برجام تذکر داده و از این رو بر اخذ ضمانت از رییس جمهور امریکا و مسئول اتحادیه اروپا در خصوص رفع تحریمهای ایران تاکید کردند.
امام جمعه تبریز با بیان اینکه رهبری همواره مصالح کشور را در نظر دارند ، از دقت نظر ایشان در موضوع هسته ای قدردانی کرد و گفت: رهنمودهای ولی فقیه زمان بر همگان فصل الخطاب می باشد .
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شروع انتفاضه سوم ، اظهارامیدواری کرد : با انتفاضه سوم کار رژیم صهیونیستی یکسره شود.
آیت الله مجتهد شبستری گفت: به اقرار سخنگوی صهیونیستها ، در حال حاضر نظامیان اسراییل از مقابل فلسطینیان فرار می کنند .
وی با تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت سید الشهدا (ع) و یارانش در واقعه کربلا بر ضرورت درس گرفتن از این واقعه تاکید کرد .
امام جمعه تبریز با بیان اینکه ابا عبدالله درس مقاومت و آزادگی به جهانیان داد ، اظهارامیدواری کرد:عزاداری ها مقدمه شناخت و پیروی عملی از مکتب حسینی باشد .
وی از زنان جمعه اسلامی ایران خواست با امام حسین (ع) تجدید بیعت کرده و نسبت به حفظ حجاب خود توجه بیشتری داشته باشند .
آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به فرارسیدن اول آبان سالروز شهادت آیت الله سید مصطفی خمینی در سال 56 اظهارکرد: شهادت این عالم متقی ، خون تازه ای در رگهای انقلاب اسلامی جاری کرد .
امام جمعه تبریز در پایان با توجه به اشتیاق عزاداران حسینی نسبت به اهدای خون در ماه محرم ، توصیه کرد: اهدای خون منحصر به روزهای تاسوعا و عاشورا نشده و در طول سال نسبت به این عمل پسندیده اقدام شود.


نوشته شده در   جمعه 1 آبان 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode