ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 14 تير 1403
پنجشنبه 14 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 24 مهر 1394     |     کد : 95002

همایش شیرخوارگان حسینی در تبریز برگزار شد

همایش شیرخوارگان حسینی صبح روز جمعه با حضور خیل عظیمی از کودکان خردسالان تبریزی به همراه مادرانشان در مصلای اعظم امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.

همایش شیرخوارگان حسینی صبح روز جمعه با حضور خیل عظیمی از کودکان خردسالان تبریزی به همراه مادرانشان در مصلای اعظم امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، این همایش با شرکت باشکوه مادران و نوزدان عاشق اباعبدالله حسین(ع) و به یاد کوچکترین سرباز و شهید دشت کربلا حضرت 'علی اصغر' (ع) برپا شد.
در این مراسم عهد نامه و نذر نامه ای نیز قرایت شد که مادران به همراه نوزادان خود با حضرت ولی عصر (عج) میثاق بستند که فرزندانشان در راه دین و اسلام تربیت کنند و اعلام کردند: یا صاحب الزمان فرزندم را نذر یاری قیام تو می کنم، او را برای ظهور نزدیکت برگزین، مولای من سربازانت را نظاره گر باش که همه این سربازان فدای قدوم تو هستند.
همچنین در این مراسم مادران با قلب هایی محزون حاجت خود را از خدا طلب و ارادت خود را به امام حسین(ع) و 72 تن از یاران باوفای آن امام مظلوم به خصوص طفل شش ماهه حضرت ابا عبدالله حسین (ع) نشان دادند و با تصور صحنه شهادت طفل بی گناه آن امام درد کشیده با تیر سه شعبه 'حرمله' اشک ماتم می ریختند.
مداحان اهل بیت عصمت و طهارت در این مراسم با ذکر گوشه های از مصائب شهدای کربلا و شهید شش ماهه مکتب خونبار عاشورا عزاداری و سوگواری کردند.
همایش شیرخوارگان حسینی از سال 82 در سطح استان آذربایجان شرقی و کلانشهر تبریز آغاز و امسال سیزدهمین سال برگزاری این همایش بود.
سیزدهمین همایش شیرخوارگان حسینی در سه هزار و 500 مکان در داخل و خارج از کشور با محوریت انزجار از کودک کشی آل سعود برگزار شد.
عراق، لبنان، بحرین، کویت، قطر، عمان، ترکیه، عربستان، جمهوری آذربایجان، گرجستان، افغانستان، پاکستان، افغانستان، کشمیر، هند، روسیه، بنگلادش، یمن، آمریکا ،شیلی ،آرژانتین، کوبا، هلند، استرالیا، مالزی و اندونزی از جمله مناطقی هستند که همایش شیرخوارگان حسینی در آن ها برگزار می شود.


نوشته شده در   جمعه 24 مهر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode