ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : چهارشنبه 15 مهر 1394     |     کد : 94828

شروع مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی آسیا در تبریز

مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی آسیا در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار شد.

مراسم افتتاحیه پنجمین دوره مسابقات قهرمانی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی آسیا در سالن شهید پورشریفی تبریز برگزار شد.


به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، امشب با برگزاری مراسم افتتاحیه مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی آسیا در سالن شهید پورشریفی تبریز، این رقابت‌ها رسما در تبریز آغاز شد.

در این آیین که با حضور مقامات کشوری و استانی و علاقه‌مندان این ورزش در سالن 6 هزار نفری پورشریفی برگزار شد و حاضران در ابتدا به احترام قربانیان فاجعه منا یک دقیقه سکوت کردند.

سید محمد شروین‌اسبقیان، مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی ضمن خیر مقدم به مهمانان و سفرای خارجی و همچنین ورزشکاران و مسئولان تیم‌های حاضر، اظهار کرد: بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تحقق فرمایشات ایشان و در راستای سیاست‌های دولت، افتخار داریم که میزبان پنجمین دوره مسابقات قهرمانی زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی 2015 آسیا در شهر تبریز بوده و امیدواریم میزبان شایسته‌‌ای برای این رقابت‌ها باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز نیز حضور مهمانان و تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها را گرامی داشته و از تبریز به عنوان شهری پیشرو در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، علمی، اقتصادی و ورزشی یاد کرد.

شهرام دبیری گفت: رشته ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، به دلیل نزدیکی فرهنگی و فضای معنوی آن جایگاه ویژه‌ای در نزد ایرانیان داشته و ریاست بین المللی این رشته نیز یک ایرانی است و می‌طلبد که به این رشته توجه ویژه‌ای شود و امیدواریم شاهد رقابت‌های خوبی بین شرکت‌کنندگان در باشیم.

اسماعیل جبارزاده، استاندار آذربایجان شرقی نیز در آیین افتتاح مسابقات آسیایی ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی از تلاش برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت‌‌های خبر داده و تصریح کرد: امیدوارم نهایت تلاش‌های صورت گرفته به برگزاری آبرومند و شایسته این رقابت‌ها منجر شود و در مراسم اختتامیه شاهد گزارش ارزشمندی از میزبانی و نحوه مسابقات در تبریز باشیم.

همچنین غلامرضا شعبانی بهار، معاون توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان با تمجید از زیرساخت‌های و امکانات مطلوب شهر تبریز، ابراز امیدواری کرد که این رقابت‌ها به میزبانی این شهر به شکل شایسته‌ای برگزار شده و برگ زرینی در افتخارات تبریز حک شود.


نوشته شده در   چهارشنبه 15 مهر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode