ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : شنبه 16 تير 1403
شنبه 16 تير 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 مهر 1394     |     کد : 94239

زنگ دبیرستان صدرای بناب به صدا در آمد

حجت‌الاسلام رسول یگانه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب در روز بازگشایی مدارس در دبیرستان صدرا حضور یافته و زنگ مدرسه را به نشان شروع سال تحصیلی به صدا در آورد.

حجت‌الاسلام رسول یگانه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب در روز بازگشایی مدارس در دبیرستان صدرا حضور یافته و زنگ مدرسه را به نشان شروع سال تحصیلی به صدا در آورد.



به گزارش روابط عمومی اداره تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی؛ حجت‌الاسلام رسول یگانه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بناب در روز بازگشایی مدارس و همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در دبیرستان دخترانه صدرا حضور یافته و به ایراد سخنرانی پرداخت.

یگانه در این جلسه با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: ماه مهر ماه تعلیم و تربیت است و آغاز دیدار دوستان مهربان دوران دبستان می باشد.این ماه شروع مرحله ای تازه از زندگی با یار مهربان یعنی کتاب و استادی دلسوز یعنی معلم می باشد.

یگانه در ادامه با اشاره به امنیت موجود در ایران برای زندگی و تحصیل به کودکانی که در دیگر نقاط جهان با مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند اشاره کرده و افزود: ما برای کودکانی که در کشورهای مسلمان دیگر  که از ترس جنگ و خونریزی  نمی توانند به مدرسه بروند و با انواع مشکلات روبرو هستند غمگین هستیمچرا که پدر و مادران ما هم تلخی جنگ را چشیده اند و ما از والدین خود می شنویم که جنگ و خونریزی تا چه حد مانع تعلیم و تربیت می‌شود و با همه اینها چگونه رزمندگان هشت سال جنگ تحمیلی همراه با جهاد در عرصه میدان جنگ به جهاد در عرصه های علمی پرداخته اند و الآن نیز بسیجیانی که به موفقیتهای عظیم در علوم هسته ای، فضایی و نانو تکنولوژی دست می یابند ادامه دهنده راه همان ایثارگران و شهدای دوران دفاع مقدس می باشند.

شایان ذکر است دو دبیرستان صدرا دخترانه و پسرانه در شهرستان بناب فعالیت می‌کند.


نوشته شده در   جمعه 3 مهر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode