ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 مهر 1394     |     کد : 94216

امام جمعه‌ عجبشیر: آل‌سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد

امام جمعه عجبشیر گفت: آل‌سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد.

امام جمعه عجبشیر گفت: آل‌سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد.


به گزارش خبرگزاری فارس از عجب‌شیر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمود شربیانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان با بیان اینکه دشمنان اسلام قبل از آغاز جنگ تحمیلی 736 بار به ایران حمله کرده بودند، اظهار داشت: رژیم بعثی عراق و حامیانش با فکر اینکه انقلاب اسلامی ایران نوپاست و می‌توان به راحتی از پای انداخت به کشور عزیزمان حمله کرد تا سعی بر ضربه زدن به این انقلاب را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در قرن اخیر جنگ تحمیلی عراق طولانی‌ترین جنگ بوده است، خاطرنشان کرد: در این هشت سال ملت غیور ایران با رشادت و همدلی نگذاشتند یک وجب از این خاک به دست استکبار بیفتد.

خطیب جمعه عجبشیر بیان کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و پایداری‌های شهیدانی است که با یک حماسه تاریخی و از جان گذشتگی نظام مقدس ما را حفظ کردند.

انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به دنیا صادر شد

وی با بیان اینکه انقلاب ما با این جنگ به سراسر جهان صادر شد، تبیین کرد: دلاور مردان ایرانی در این جنگ به جهانیان نشان داد که این ایمان جوانان همیشه در  مقابل تسلیحات پیشرفته پیروز است .

شربیانی عنوان کرد: در این جنگ ابهت ارتش شرق و غرب شکسته شد و ملت ایران در این جنگ نابرابر مردانگی و اتحاد را به سراسر جهان نشان داد .

وی با اشاره به فاجعه منا و کشته و زخمی شدن هزاران نفر از حجاج گفت: جنایت جدید و خیانت آل‌سعود که در صحرای منا رخ داد، اتفاقی بسیار نادر است و امسال شاهد حوادث متعددی برای زائران خانه خدا بودیم.

امام جمعه عجبشیر اضافه کرد: این واقعه ناگوار در حرم امن الهی مایه تاسف برای آل‌سعود است و وقوع چنین اتفاقاتی بسیار شرم‌آور است.

وی با بیان اینکه حوادث اخیر مکه این حقیقت را ثابت می‌کند که آل‌سعود لیاقت اداره حرمین شریفین را ندارد، خاطرنشان کرد: مسئولیت این حادثه دلخراش با دولت آل‌سعود است و باید پاسخگوی این حوادث و رخدادهایی که امسال برای حجاج رخ داده است، باشد.


نوشته شده در   جمعه 3 مهر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode