ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 مهر 1394     |     کد : 94196

رژیم آل سعود آلت دست انگلیس و آمریکا است/ محکومیت حادثه مکه و منا

امام جمعه شهرستان ویژه مرند با اشاره به جنایت آل سعود در کشورهای اسلامی و همچنین بی کفایتی آنها در مدیریت حج گفت: رژیم آل سعود آلت دست انگلیس و آمریکا است.

امام جمعه شهرستان ویژه مرند با اشاره به جنایت آل سعود در کشورهای اسلامی و همچنین بی کفایتی آنها در مدیریت حج گفت: رژیم آل سعود آلت دست انگلیس و آمریکا است.

حجه الاسلام علی نعمت زاده ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان مرند با بیان اینکه رژیم آل سعود توسط انگلیس حیله گر و آمریکای طمعکار خانه خدا را نا امن کرده است، افزود: حادثه مکه و منا که باعث کشته و مجروح شدن بیش از سه هزار نفر از مسلمانان شد امروز نشان داد که رژیم آل سعود لیاقت کلید داری خانه خدا را ندارد.

وی با محکومیت حادثه مکه و منا و با تاکید بر اینکه باید مسئولان رژیم سعودی در مجامع عمومی پاسخگوی عملکرد خود در به وجود آمدن این حوادث باشند، ادامه داد: بعید نیست این حادثه درجهت منحرف کردن مسلمانان از مسئله فلسطین و جنایات این رژیم در مسجدالاقصی باشد.

امام جمعه شهرستان مرند افزود: همه جهانیان سال گذشته حضور ۲۰ میلیونی شیعیان در مراسم اربعین حسینی را با آن عظمت و کمبود امکانات دیدند که حتی کوچکترین مورد برای یک نفر هم پیش نیامد.

مدیریت حج به عهده کشورهای اسلامی باشد

حجه الاسلام نعمت زاده با اشاره به احتمال دست داشتن رژیم صهیونیستی در حوادث اخیر مکه و منا گفت: باید کشورهای اسلامی در خصوص مدیریت حج اقدام کنند چراکه بی لیاقتی آل سعود برای همه روشن شده است.


این خطیب نمازجمعه شهرستان مرند در بخشی دیگر از خطبه های نمازجمعه با اشاره به هفته دفاع مقدس گفت: این نعمت و آسایشی که الان درکشور داریم به برکت هشت سال دفاع مقدس بوده که با ایثار وتلاش های رزمندگان جان برکف و خون پاک شهدای گرانقدر است.

وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس با آغاز سال تحصیلی متقارن شده است٬ تصریح کرد: دانشجویان و دانش آموزان باید برکسب علم و دانش همت گمارند و با تربیت روح و روان همراه باشد که این امر می تواند انسان را بسوی کمال و دانش هدفدار هدایت کند.


نوشته شده در   جمعه 3 مهر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode