ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : يکشنبه 7 مرداد 1403
يکشنبه 7 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : جمعه 3 مهر 1394     |     کد : 94184

رژیم آل سعود باید محاکمه شود/ مردم عربستان علیه آل سعود قیام کنند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه باید رژیم آل سعود هرچه زودتر محاکمه شود،گفت: تمام دولت ‌ها از رژیم آل‌ سعود به مجامع بین‌المللی و دادگاه لاهه شکایت کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه باید رژیم آل سعود هرچه زودتر محاکمه شود،گفت: تمام دولت ‌ها از رژیم آل‌ سعود به مجامع بین‌المللی و دادگاه لاهه شکایت کنند.

 آیت الله محسن مجتهد شبستری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه تبریز با اشاره به حوادث تلخ مکه و منا و کشته و زخمی شدن هزاران نفر از زائران خانه خدا گفت: فاجعه منا قلوب مسلمانان سراسر دنیا را جریحه ‌دار کرد.

وی با تاکید براینکه آل سعود صلاحیت اداره حج را ندارند، ادامه داد: باید امورات حج و مدیریت آن برعهده کشورهای اسلامی قرار گیرد چرا که سقوط جرثقیل و کشته شدن یک هزار و ۳۰۰ نفر و زخمی شدن ۲ هزار نفر در منا همگی نشان از عدم شایستگی و کفایت اداره حرمین شریفین توسط آل سعود را دارد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه باید مسلمانان جهان نسبت به این حوادث مشکوک واکنش نشان دهند، ابراز داشت: همه این اتفاقات و حواثد ناگوار به جهت ضعف و سوء مدیریت رژیم آل سعود در مدیریت امور حج است.

نماز جمعه تبریز

رژیم آل ‌سعود به مسلمانان ارزشی قائل نیست

آیت الله مجتهد شبستری با اشاره به اینکه رژیم آل ‌سعود به مسلمانان ارزشی قائل نیست، گفت: دولت آل‌ سعود باید مسئولیت سنگین خود را در این حادثه‌ تلخ و مصیبت ‌بار قبول کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با بیان اینکه مردم عربستان علیه آل سعود قیام کنند، ادامه داد: همه اتفاقات اخیر و جنگ های صورت گرفته در یمن توسط عربستان نشان می دهد که عربستان با رژیم صهیونیستی در ارتباط است.

وی با تاکید بر اینکه شعار «مرگ بر آل‌سعود» از این به بعد فراموش نمی ‌شود، افزود: باید ملت های مسلمان برای اداره صحیح امورات حج چاره ای بیندیشند.

آیت ‌الله مجتهد شبستری با بیان اینکه رژیم آل‌ سعود با آمریکا و رژیم صهیونیستی ارتباط دارد، گفت: باید مردم عربستان به پا خیزند و علیه آل سعود قیام کنند، امیدوارم با مقاومت مردم یمن و قیام مسلمانان سراسر جهان حرمین شریفین هرچه زودتر از دست آل‌سعود نجات پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه باید رژیم آل سعود هرچه زودتر محاکمه شود، گفت: باید تمام دولت ‌ها از رژیم آل‌ سعود به مجامع بین‌المللی و دادگاه لاهه شکایت کنند.


نوشته شده در   جمعه 3 مهر 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode