ترکی | فارسی | العربیة | English | اردو | Türkçe | Français | Deutsch
آخرین بروزرسانی : پنجشنبه 4 مرداد 1403
پنجشنبه 4 مرداد 1403
 لینک ورود به سایت
 
  جستجو در سایت
 
 لینکهای بالای آگهی متحرک سمت راست
 
 لینکهای پایین آگهی متحرک سمت راست
 
اوقات شرعی 
 
تاریخ : دوشنبه 30 شهريور 1394     |     کد : 94008

تراکتورسازی لیاقت کسب پیروزی برابر صبا را داشت

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه در بازی با صبا، خدا با ما بود گفت: تراکتورسازی لیاقت کسب این پیروزی را داشت.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با بیان اینکه در بازی با صبا، خدا با ما بود گفت: تراکتورسازی لیاقت کسب این پیروزی را داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تونی اولیویرا یکشنبه شب در نشست خبری پس از پایان دیدار تیم‌های صبای قم و تراکتورسازی تبریز اظهار داشت: در بازی با صبا مسابقه دشواری داشتیم زیرا سبک بازی صبا بازی مستقیم بود و همین مسئله کار ما را سخت می‌کرد اما در ‌‌نهایت توانستیم به هدف خود برسیم.

وی افزود: بازی را خوب آغاز کردیم و در نیمه دوم چند فرصت خوب برای گلزنی داشتیم که از دست رفت اما در نیمه دوم صبا بهتر کار کرد و در اواخر بازی نیز ۲ بازیکن ما اخراج شدند و توانستیم با یک پنالتی برنده بازی باشیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتورسازی لیاقت کسب این پیروزی را داشت و آنالیزی که از حوه عملکرد صبا و تاکیتک این تیم داشتیم به ما کمک زیادی کرد و از طریق ضد حملاتی که داشتیم به هدفمان رسیدیم.

اولیویرا بیان داشت: امروز خدا با ما بود اما من پیش از این در مسابقات حذفی ۲ بار در عربستان و نیز برابر داماش در بازی ۳ سال قبل بازی را باخته بودم و خوشحالم که امروز هواداران ما با این برد خوشحال شدند.

وی درباره عملکرد داور بازی عنوان کرد: من اینجا نیستم که درباره داوری حرف بزنم اما اگر قرار است حرفی گفته شود باید در مورد مسابقه ۱۲ آوریل سپاهان در اصفهان صحبت شود و شما می‌دانید که در آن مسابقه چه اتفاقاتی افتاد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز درباره جدایی ادینهو و حضور حمزه یونس در تراکتورسازی تصریح کرد: ادینهو یکی از بازیکنان بر‌تر سال گذشته ما بود اما وی به تیمی در قطر رفته است و البته برای این تیم گلی نزده است اما باید با رفتن وی کنار بیاییم و با نفرات فعلی کار کنیم.


نوشته شده در   دوشنبه 30 شهريور 1394  توسط   مدیر پرتال   
PDF چاپ چاپ بازگشت
نظرات شما :
Refresh
SecurityCode